اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

کارگزاران به هواخواهی از همتی درمی‌آید/ کرباسچی: از همتی حمایت می کنیم

دبیرکل حزب کارگزاران گفت: تمایل قطعی دوستان ما در کارگزاران حتماً این است که در انتخابات از آقای همتی حمایت کرده و برای ایشان تبلیغ کنیم و برنامه‌های ایشان را برای مردم در انتخابات توضیح دهیم.

کارگزاران به هواخواهی از همتی درمی‌آید/ کرباسچی: از همتی حمایت می کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، چندی پیش این خبرگزاری گزارش داده بود که اعضای شاخص حزب کارگزاران سازندگی در جلب نظر بزرگان اصلاحات به سمت عبدالناصر همتی فعال شده‌اند.

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران طی یادداشتی که در اختیار رسانه ها قرار داده تاکید کرده است: ما در کارگزاران سازندگی به دنبال این هستیم که مجموعه اصلاح‌طلبان با استفاده از سلاح رأی وارد صحنه انتخابات شوند.

دبیرکل حزب کارگزاران تاکید کرده است: تمایل قطعی دوستان ما در کارگزاران حتماً این است که در انتخابات از آقای همتی حمایت کرده و برای ایشان تبلیغ کنیم و برنامه‌های ایشان را برای مردم در انتخابات توضیح دهیم.

او رفتار انتخاباتی اصلاح طلبان در خصوص مجلس یازدهم انتقاد کرده و گفته است: اگر در انتخابات مجلس یازدهم تصمیم درستی از جانب این دوستانی که کنار کشیدند، گرفته می‌شد و به‌درستی درباره حضور در انتخابات  تصمیم می‌گرفتند، امروز ترکیب مجلس یازدهم این نبود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول