اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

گفتمان ولایت باید در خراسان شمالی گسترده شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: گفتمان سازی و تبیین اندیشه امام و رهبری مهم‌ترین رسالت مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دستگاه‌ها است.

گفتمان ولایت باید در خراسان شمالی گسترده شود

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، با اشاره به ضرورت فعالیت دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نهادهای مختلف به‌صورت جبهه متحد و متشکل، اظهار کرد: باید تلاش کنیم با فعالیت منسجم گفتمان ولایت و مقام معظم رهبری را بیش از پیش در استان و مجموعه‌های مختلف فراگیر و گسترده کنیم.

وی با بیان اینکه گفتمان سازی و فعالیت به‌صورت تشکلی و منسجم از تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری است، گفت: گفتمان نشأت گرفته از علم و دانش و اطلاعات وسیع می‌تواند در زمینه‌های مختلف گره‌گشا باشد؛ زیرا زمانی که کسی با دانش فراوان و نگاه منطقی به موضوعی ورود کند خودبه‌خود دل‌ها نرم شده و گفتار و کلام او تأثیرگذار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: نمایندگان ولی‌فقیه در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تکلیفی به ورود درزمینهٔ عزل و نصب‌ها ندارند و صلاح هم نیست که در این امور دخالت کنند؛ اما باید در مجموعه محل فعالیت خود برای گفتمان سازی و تبیین گفتمان امام و رهبری تلاش کنند.

وی با اشاره به ضرورت فعالیت دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نهادهای مختلف به‌صورت جبهه متحد و متشکل، بیان کرد: باید تلاش کنیم گفتمان ولایت و مقام معظم رهبری را بیش از پیش در استان و مجموعه‌های مختلف فراگیر و گسترده کنیم که نیل به این هدف نیز نیازمند هم‌فکری و هم‌اندیشی مسئولان دفاتر برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت موجود است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول