اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فاز نخست مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مشهد افتتاح شد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه سفر به خراسان رضوی، فاز نخست مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مشهد را افتتاح کرد.

فاز نخست مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری که از صبح امروز در خراسان رضوی حضور دارد، دستور آغاز فعالیت فاز نخست مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را صادر کرد.

این مرکز به منظور تجمیع ظرفیت‌های علمی، نیروی انسانی و تجهیزات فنی و آزمایشگاهی و بر اساس ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گشایش یافته است.

این مراکز جامع با حمایت ستاد توسعه فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در برخی کلان منطقه‌ها و مراکز علمی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد شده است که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ساختارهای منطقه‌ای توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی فعالیت به حساب می‌آیند.

ستاری پس از گشایش این مرکز، از سرعت بالای پیشرفت زیست‌بوم نوآوری و فناوری در خراسان رضوی خبر داد و اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری، مراکز نوآوری، کارخانه‌های نوآوری و سایر بخش‌های مرتبط، عدد قابل توجهی است که نشان از عزم دولت در گسترش زیست بوم نوآوری و فناوری در کشور دارد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: بیش از هر چیز، مدیرانی که دنبال توسعه اقتصاد دانش بنیان و حمایت از جوانان برای مشارکت در تأسیس شرکت‌های دانش بنیان و خلاق هستند، ارزشمند و قابل تقدیر است و ما برای پشتیبانی از ایشان، هیچگونه کوتاهی نخواهیم کرد.

نشست با مسؤولان استانی با محوریت توسعه زیست‌بوم نوآوری و رونق اقتصاد دانش‌بنیان استان از دیگر برنامه‌های سفر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری به خراسان رضوی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول