اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

وظیفه رسانه‌ها امیدبخشی به جامعه است

فرماندار ساوه گفت: وظیفه امروز رسانه‌ها بیان دستاوردهای نظام و امیدبخشی به جامعه است و باید دقت کرد تا در سنگر دشمن قرار نگیریم، چراکه هدف آنها فقط تخریب وحدت و تزریق ناامیدی است.

وظیفه رسانه‌ها امیدبخشی به جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی خبرنگاران و پلیس که در فرمانداری ساوه برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال آسیب زدن به جامعه از طریق رسانه است، اظهار کرد: دشمنان کوچک‌ترین موضوع را بزرگ و سیاه‌نمایی می‌کنند و از هر موضوعی برای نابودی به این نظام استفاده می‌کنند.

وی افزود: وظیفه امروز رسانه‌ها بیان دستاوردهای نظام و امیدبخشی به جامعه است و باید دقت کرد تا در سنگر دشمن قرار نگیریم، چراکه هدف آنها فقط تخریب وحدت و تزریق ناامیدی است.

فرماندار ساوه تشویق به رای ندادن را ضربه‌ای به حاکمیت ملی دانست و بیان کرد: مسئولان کشور دائما در حال تغییر هستند اما حاکمیت و نظام پایدار است، لذا باید توجه داشت که دشمنان از این تشویق به عدم حضور برای فروپاشی نظام و تجزیه استفاده می‌کنند.

میرزایی مشارکت حداکثری در انتخابات و کمک به دولت منتخب را مهم‌ترین وظیفه آحاد مردم و مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: کشور ما برای رسیدن به نقطه‌ای که امروز در آن قرار داریم شهدای فراوانی را تقدیم کرده و هزاران اسیر و جانباز و آزاده داده‌ایم تا به استقلال دست پیدا کنیم. 

وی اظهارکرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای علیرغم وجود مشکلات بار دیگر نقشه دشمنان برای نظام و مردم را خنثی خواهد کرد و با یاری یکدیگر مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.

فرماندار ساوه در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه سواد رسانه‌ای خبرنگاران ساوه مثال زدنی است، افزود: مطالبه‌گری و انعکاس به‌موقع مطالب توسط خبرنگاران ساوجی بارها از مسائل مختلف جلوگیری کرده که این موضوع به دلیل حساسیت و دقت خبرنگاران در انعکاس مطالب است. 

وی خبرنگاری را شغلی پر مخاطره و حساس دانست و افزود: علیرغم وجود رسانه‌های متعدد خوشبختانه هیچ موضوع فراقانونی در بین خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان به وجود نیامده و همه زیر چتر قانونمداری و اخلاق فعالیت می‌کنند.

میرزایی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقل قابل توجهی در کنترل و جلوگیری از انتشار شایعات دارند، افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها باید هوشیار باشند تا خود به دام شایعات گرفتار نشوند چراکه این امر باعث آسیب به شهرستان خواهد شد. 

کاهش مشارکت انتخابات از نقشه‌های دشمنان است

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه کاهش مشارکت و امنیتی کردن انتخابات را از نقشه‌های دشمنان در این روزهای انتخاباتی دانست و گفت: دشمن از هر طریق خصوصا رسانه‌ها بدنبال کاهش مشارکت مردم و هدایت انتخابات به سمت مسائل امنیتی هستند. 

عیسی‌آبادی افزود: رسانه‌های بیگانه با مانور و بزرگنمایی مطالبات به حق مردم از دستگاه‌ها می‌خواهند موضوعات را امنیتی کرده تا انتخابات را زیر سوال ببرند و در این راه از رسانه‌ها به عنوان یک ابزار موثر بهره می‌برند. 

وی با دعوت از رسانه‌ها برای فعالیت در چارچوب قانون گفت: نباید اجازه موج سواری دشمن در رسانه را بدهیم و با انجام اقدامات کنترلی و پیگیری صحت اخبار حقوق مردم و رسانه را به درستی حفظ کنیم.

گفتنی است در این نشست که چند ساعت به طول انجامید خبرنگاران به بیان دغدغه‌ها و مسائل مختلف پرداخته و در خصوص افزایش مشارکت مردم در انتخابات تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول