اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مدیر منطقه 2 شهرداری فردیس برکنار شد!

سرپرست شهرداری فردیس طی آیینی سید رسول حسینی را به عنوان مدیرمنطقه دو شهرداری فردیس معرفی کرد، طی این آیین از زحمات محمدرضا آژیر نیز تقدیر شد.

مدیر منطقه 2 شهرداری فردیس برکنار شد!

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، مراسم تودیع و معارفه مدیر منطقه دو شهرداری فردیس صبح امروز با حضور رییس شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری ،معاونین، مدیران سازمان‌های تابعه شهرداری و مسؤولان واحدها در سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری فردیس برگزار شد.

طی این جلسه سرپرست شهرداری، از زحمات محمدرضا آژیر تقدیر و طی حکمی سید رسول حسینی را به عنوان مدیر جدید این منطقه معرفی کرد.

گفتنی است طی روزهای گذشته خبرگزاری فارس البرز، گزارشی مبنی بر وجود پیمانکار متخلف در بدنه شهرداری فردیس منتشر کرد که طی این گزارش محمدرضا آژیر به عنوان مدیر منطقه در خصوص تخلفات این پیمانکار اظهار نظر کرده بود.

متن کامل این گزارش، که به مشکلات کارگران خدمات شهری و پاکبانان اشاره شده است را می‌توانید در خبرگزاری فارس البرز تحت عنوان «روایتی از پیمانکار متخلفی که هنوز در شهرداری فردیس سرکار است!» مطالعه کنید.

انتهای پیام/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول