اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

روسیه پروازهای منظم به تاجیکستان را افزایش می‌دهد

ستاد مرکزی مبارزه با کرونا در روسیه از تصمیم این کشور برای افزایش تعداد پرواز های منظم به تاجیکستان از 10 ژوئن سال جاری میلادی خبر داد.

روسیه پروازهای منظم به تاجیکستان را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، ستاد مرکزی مبارزه با کرونا در روسیه از تصمیم این کشور برای افزایش تعداد پرواز های منظم به تاجیکستان از 10 ژوئن سال جاری میلادی خبر داد.

رسانه های تاجیکی با استناد به منابع خود در مقامات هواپیمایی کشوری تاجیکستان نوشتند روسیه چنین تصمیمی را گرفته اما تاکنون رسما طرف تاجیکی در این مورد آگاه نشده است.

در صورت اعلام رسمی به مقامات هواپیمایی تاجیکستان از جانب همتایان روس، «دوشنبه» آماده افزایش تعداد پرواز ها می باشد.

بنابر این گزارشات، راه اندازی دو پرواز منظم دیگر، از جمله یک پرواز توسط شرکت هواپیمایی روسیه و دومی توسط شرکت هواپیمایی تاجیکستان، برنامه ریزی شده است.

در حال حاضر تنها دو پرواز منظم بین «دوشنبه» و «مسکو» در هفته انجام می گیرد.

شایان ذکر است که تاجیکستان و روسیه از اول آوریل سال جاری در مورد از سرگیری ارتباط هوایی بین دو کشور تصمیم گیری کردند. به این ترتیب «یوتیر» روسیه روز های جمعه و «سامان ایر» تاجیکستان روز های سه شنبه پرواز می کنند.

باید گفت که روسیه نه تنها تعداد پرواز ها با تاجیکستان را افزایش می دهد بلکه شروع از 10 ژوئن این کشور ارتباط هوایی با  یونان، آذربایجان، ارمنستان، قطر، ازبکستان، مصر، صربستان، بلاروس و آلمان را نیز بیشتر خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول