اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

چملانیان: انصرافم از تیم ملی والیبال بانوان موقت است

بازیکن سابق تیم ملی والیبال بانوان گفت: برای همیشه با تیم ملی خداحافظی نکرده‌ام، هر زمانی که به من احتیاج باشد و بتوانم تاثیر گذار باشم حتما‌  برای سربلندی کشورم کمک خواهم کرد ولی در حال حاضر انصرافم را اعلام کردم و موافقت شد.

چملانیان: انصرافم از تیم ملی والیبال بانوان موقت است

ندا چملانیان در خصوص دلایل انصراف از حضور در اردوی تیم ملی اظهار داشت: به دلیل دعوت همسرم به تیم‌ملی و تداخل اردوها، زندگی شخصی‌ تحت تاثیر قرار می‌گرفت؛ اگر شرایط این‌گونه نبود قطعا با تیم ملی ادامه‌ می‌دادم.

 بازیکن سابق تیم ملی والیبال ادامه داد: با وجود این که در ۱۴ سال گذشته در تمام رده‌ها در تیم ملی حضور داشتم و خدمت کردم تصمیم گرفتم در حال حاضر زندگی شخصی را اولویت قرار دهم و در این دوره شرکت نکنم.

 وی با اشاره به این موضوع که انصرافش موقت است، خاطرنشان کرد: برای همیشه با تیم ملی خداحافظی نکرده‌ام، هر زمانی که به من احتیاج باشد و بتوانم تاثیرگذار باشم حتما‌ برای سربلندی کشورم کمک خواهم کرد ولی در حال حاضر انصرافم را اعلام کردم و موافقت شد.

چملانیان افزود: به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای سعی می‌کنم در سطح آمادگی ایده‌آل باشم تا هر زمان که نیاز بود کمک کنم ولی با توجه به شرایط حال حاضر زندگی شخصی این امکان را نداشتم‌.

به گزارش فارس، دانیال اسماعیلی‌فر همسر ندا چملانیان و بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان اخیرا برای حضور در دور برگشت رقابت‌های جام‌جهانی به تیم ملی فوتبال دعوت شده است.

انتهای پیام /۶۳۱۲۶/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول