اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تکمیل پروژه راه اصلی بانه ـ مریوان 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: پروژه احداث راه اصلی بانه ـ مریوان 80 درصد پیشرفت دارد که برای اتمام آن به 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تکمیل پروژه راه اصلی بانه ـ مریوان 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

عرفان مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پروژه بهسازی و ارتقای جاده بانه به مریوان یکی از برنامه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان است و کارهای خوبی نیز تاکنون در این راستا انجام شده است.

مرادی اضافه کرد: طول این پروژه از شهر بانه تا دوراهی دواب (تقاطع جاده سقز ـ مریوان ) 47 کیلومتر است که عملیات راهسازی 39 کیلومتر آن به اتمام رسیده و تنها 8 کیلومتر از مسیر باقیمانده است.

وی اذعان کرد: 8 کیلومتر باقیمانده نیز به اعتباری در حدود 60 میلیارد تومان نیاز دارد که امیدواریم با تأمین اعتبار موردنیاز در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مرادی همچنین از تعریض 5 کیلومتر از ورودی شهر بانه به مریوان و ارتقای آن به چهارخطه به عنوان یکی از پروژه‌های فعال در حوزه شهر بانه خبر داد که اتمام این پروژه نیز نیازمند 80 میلیارد تومان اعتبار است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول