اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ستاد رئیسی در اصفهان به طور رسمی افتتاح شد

با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری ستاد آیت‌الله رئیسی در اصفهان افتتاح شد.

ستاد رئیسی در اصفهان به طور رسمی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیین افتتاح ستاد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان اصفهان، با حضور آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری به طور رسمی برگزار شد.

مهدوی در این برنامه ضمن اشاره به این که شروع و ختم کار و همه فعالیت‌ها باید با نیت خدایی و خالصانه باشد، اظهار داشت: فعالیت‌های ستاد علاوه بر این که مروج داوطلب مورد نظر است نباید در راستای تخریب سایر رقبا و داوطلبان باشد؛ حتی اگر داوطلب مورد نظر شما را تخریب کردند، بدی را با بدی جواب ندهید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تذکر اخلاقی گفت: مراقب دل‌های خود باشید که گله و دلخوری از یکدیگر پیش نیاید و حتی غیبت مسؤولان و سایر افراد را نکنید و نشنوید.

وی در ارتباط با اتحاد و لزوم هماهنگی و نظم در ستادها افزود: نظم در کارها موجب برکت می‌شود باید همه چیز با هماهنگی پیش برود و در کارهای اجتماعی باید معتقد به تشکل و کارهای تشکیلاتی باشید تا تک روی صورت نگیرد و اتحاد نیز مورد حمایت بنده است.

مهدوی با اشاره به این که ظهور حجت ابن الحسن(عج) نزدیک است، گفت: مراقب عمرمان باشیم و بدانیم که شرط آمادگی برای ظهور حضرت حجت(عج) یقین در ایمان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فعالیت‌هایتان در حالی که اثبات شی است نباید نفی ما عدا باشد یعنی اگر مروج کاندیدای خودتان است نباید به دیگر کاندیداها کاری داشته باشید.

وی عنوان کرد: همه کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان تأیید شده‌اند کاندیدای نظام‌ جمهوری اسلامی‌اند و انتخاب آن‌ها با سلیقه مردم است؛ حتی اگر دیگران کاندید مورد نظر شما را تخریب کردند شما نباید چنین کاری انجام دهید و این موضوع در آیات و روایات نیز بیان شده‌است.

مهدوی عنوان کرد: نکته بعدی اعتماد به شؤرای نگهبان است که دشمن نیز در این زمینه فعالیت‌هایی داشته است؛ باید اعتماد ما به بزرگان‌مان بیشتر از این باشد، عده‌ای با وجود عدم اطلاع از مسائل فوری موضوع را رد می‌کنند و می‌گویند ما باید بدانیم تا تأیید کنیم، در صورتی که نباید اینطور باشد و باید اعتماد بیش‌تری داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اعضای شؤرای نگهبان افراد پاکی هستند که مورد اعتماد ۱۰۰ درصدی رهبری هستند و آخرت خود را برای موضوعات ساده خراب نمی‌کنند؛ دشمن در این زمینه شورای نگهبان را تخریب کرد و برخی رفتارهای ما موجب تشدید این قضیه می‌شود.

شورای نگهبان در تأیید کاندیداها قانون‌مداری کرده است

وی خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند کاندیداهای تأیید شده توسط شؤرای نگهبان همه از یک طیف و گروه هستند؛ در صورتی که این‌طور نیست و شؤرای نگهبان در تأیید کاندیداها قانون‌مداری کرده است و چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در مجلس افراد از ۲ طیف فکری تأیید صلاحیت می‌شوند.

 

ندادن رأی، سکوت و رضایت به وضع موجود است

سید رضا مرتضوی، مسؤول ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان اصفهان نیز با بیان راهبردهای ضروری این ستاد در روند تبلیغات، اظهار داشت: به گفته آیت‌الله رئیسی، در کاری که انجام می‌دهید تلاش، توکل و توسل را همراه خود در درون ستاد و یا محافل خصوصی داشته باشید که تلقی تظاهر به این اعمال در بین مردم نباشد.

وی با اشاره به راهبرد دوم مبنی بر تلاش برای حضور حداکثری گفت: سرمایه اجتماعی نظام با جلب قلوب مردم برای مشارکت شکل می‌گیرد و قبل از دعوت به رأی به داوطلب مورد نظر، باید مردم را مجاب کنیم که حضور آن ها در انتخابات اهمیت دارد.

مرتضوی ادامه داد: از قدیم گفته‌اند سکوت علامت رضاست و رأی ندادن در واقع سکوت و رضایت دادن به وضع موجود کشور است که این معنا باید در بین مردم جا بیافتد.

مسؤول ستاد رئیسی در اصفهان خاطر نشان کرد: اگر همگی تلاش کنیم ۵۰ میلیون رأی در سبد انتخابات ریخته شود، بسیاری از مشکلات برون‌مرزی و درون مرزی حل خواهد شد. از سوی دیگر، اگر رئیس‌جمهوری با پشتوانه رأی قابل توجهی از مردم انتخاب شود، در داخل و خارج از کشور مسیر را برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی هموار می‌کند.

وی افزود: انتخابات پیش رو یک انتخاب تحول‌آفرین است و این تحول مبتنی بر احیای ارزش‌های دینی و اسلامی است که بیانیه گام دوم نیز سنجش این تحول است.

مرتضوی با تأکید بر این که باید مراقب ایجاد نارضایتی و آسیب به کسب و کار مردم در روند تبلیغات باشیم، گفت: ما نمی‌خواهیم رئیس جمهوری را برگزینیم که امداد الهی پشت سر او نباشد و مراقب باشید که همسایه‌های ستاد از دست شما ناراضی نباشند و آسیبی به کسب و کار مردم وارد نکنیم.

 

کاندیدای مورد نظر حکومتی خوانده نشود

مسؤول ستاد رئیسی در استان با اشاره ضرورت برنامه‌ریزی برای عموم اقشار جامعه و بستن چارت ستاد برای قشری که مخاطب ما نبودند، تصریح کرد: باید کاری کنید که کسانی که از سوی غرب و رسانه‌های بیگانه درباره این داوطلب شنیده‌اند، اکنون جذب صحبت‌های حامیان او شوند.

وی خاطر نشان کرد: شناخت جدید مردم از جامعه حزب اللهی در حوزه کمک‌های انسان دوستانه و مواسات شکل گرفت و اکنون باید با همان نگاه معطوف به مهربانی، احسان و خیرخواهانه در تبلیغات انتخاباتی شرکت کنید؛ کل کار نه تنها برای جامعه انقلاب بلکه برای افرادی است که به تعبیر حاج قاسم خواهر و برادر ما هستند و شاید نقصی در ظاهر و رفتارشان دارند.

مرتضوی تأکید کرد: همه کارها و تبلیغات باید ناظر بر این باشد که تخریب رقیب را دنبال نکنیم و در گفته‌ها و فضای مجازی نیز آن را پیاده کنیم.

مسؤول ستاد رئیسی در اصفهان در پایان افزود: از سوی دیگر باید سعی کنیم که کاندید مورد اعتماد ما حکومتی خوانده نشود و از منابع عمومی و شبهه دار استفاده نخواهیم کرد. همچنین در حجم تبلیغات مراعات کنیم تا دل‌زدگی در جامعه ایجاد نگردد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول