اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دستورالعمل‌‌ ضدکرونایی برای انتخابات/ برگزاری نشست‌های انتخاباتی در ایلام با 30 درصد ظرفیت مکان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام گفت: نشست‌های انتخاباتی با حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت محل تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

دستورالعمل‌‌ ضدکرونایی برای انتخابات/ برگزاری نشست‌های انتخاباتی در ایلام با 30 درصد ظرفیت مکان

معروف بسطامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: نشست‌های انتخاباتی با حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت محل تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به احتمال حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در استان و تجمعات انتخاباتی نظارت فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ستادها و محل تجمعات بایستی بیشتر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام گفت: فرمانداران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های مرتبط روزانه فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی را در خصوص رعایت پروتکل‌ها، دستورالعمل‌های بهداشتی، پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت سقف ۳۰ درصد جمعیت فضای مورد نظر کنترل کرده و با متخلفان طبق قانون برخورد کنند.

وی تاکید کرد: با توجه با فاصله اندک تا برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ کلیه شعب‌ها انتخاباتی باید مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی باشند و مکان مورد نظر نیز از نظر تهویه، آنتن دهی و دیگر موارد روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بسطامی گفت: ساده انگاری مردم در رعایت پروتکل‌ها، دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تهدیدی جدی برای ورود به پیک پنجم است که اگر مورد توجه قرار نگیرند شرایط خطرناک‌تری را تجربه خواهیم کرد.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا ایلام با بیان اینکه تمام بوستان‌های شهری استان از روز چهارشنبه تا روز دوشنبه هرشب ساعت۲۰ تا ۲۴  تعطیل می‌شوند، گفت: نظارت دقیق و رصد روزانه این اماکن توسط دستگاه‌های متولی بایستی انجام پذیرد.

وی با تاکید بر این نکته که ریشه کنی کرونا تنها با اهتمام مردم در رعایت پروتکل‌ها بهداشتی امکان پذیر است، افزود: برداشتن برخی از محدودیت‌ها نباید فضای جامعه را به سمت سهل انگاری سوق دهد و همه باید بدانیم که ارقام کاهشی کرونا به منزله پایان کرونا نیست.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول