اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قاتل محیط بانان زنجان در چنگال قانون

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از تکمیل پرونده قتل محیط بانان زنجانی و تحویل قاتل این دو شهید به مراجع قضایی خبر داد.

قاتل محیط بانان زنجان در چنگال قانون

جعفر رحمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از پایان فرآیند تحقیق و تفحص در زمینه شهادت دو محیط‌بان زنجانی، پرونده تکمیل و تحویل دستگاه قضایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه پس از یافتن پیکر شهدای محیط بانان چند نفر به اتهام قتل آنها دستگیر شدند، عنوان کرد: تحقیقات در مورد این پرونده به صورت علمی، فنی و آزمایشگاهی انجام شد.

وی با بیان اینکه بازسازی صحنه برای کشف جزئیات این قتل انجام شد، بیان کرد: با شواهد و اقرار صحیح تمام این جنایت توسط یک فرد انجام شده و فرد تحویل مراجع قضایی معرفی شده و قرار کیفرخواست برای آن صادر شده است.

رحمتی با بیان اینکه مجرم مذکور در انتظار فرجام خود است، بیان کرد: زمان دستگیری چندین نفر به عنوان مظنون دستگیر شدند که با پایان تحقیقات عامل اصلی جنایت به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به کشف اسلحه جنگی و شکاری قاتل بیان کرد: از این فرد اسلحه محیط بانان هم کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه قاتل تحویل دادگاه کیفری داده شده است، گفت: کسی دیگر در این پرونده مجرم نبوده و کل پرونده براساس اسناد و مدارک بررسی و نتیجه‌گیری شده است.

رحمتی در پاسخ به سؤالی در مورد شایعاتی در مورد اختلاف شخصی قاتلان و محیط‌بانان ادامه داد: همه این واگویه‌ها و مطالب مطروحه ناشی از افکار معیوب بوده و صحت ندارد، قاتل اسلحه جنگی و شکاری غیر مجاز داشته و یکی از دلایل این موضوع ترس از دستگیری بود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه ترس از دستگیری و از دست دادن اسلحه‌ها زمینه این جنایات را فراهم کرده است، گفت: محیط بانان قانون به کارگیری اسلحه را در این حادثه رعایت کرده‌اند و تلاش قاتل استفاده از این شرایط و فرار از چنگ قانون بوده است.

انتهای پیام/73009/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول