اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نخستین حرکت دشمن در انتخابات تبلیغ رأی ندادن است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به برنامه استکبار به‌منظور کاهش مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دشمن در تبلیغات خود روش‌های متعددی را در پیش‌گرفته و نخستین حرکت دشمن تبلیغ رأی ندادن است.

نخستین حرکت دشمن در انتخابات تبلیغ رأی ندادن است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه انتخابات نمونه بارز مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: مردم با حضور در انتخابات سرنوشت خود را مشخص و منجر به استقلال و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شوند.

وی انتخابات را یکی از عرصه‌های بزرگ و جزو افتخارهای نظام اسلامی  دانست و گفت: این دوره انتخابات از ویژگی خاصی برخوردار بوده و در این راستا مقام معظم رهبری درباره انتخابات فرمودند؛ “شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و واجب شرعی است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه استکبار در چند وقت اخیر در موضع ضعف قرارگرفته است، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بین‌المللی و داخلی در وضعیت خوبی قرار دارد.

فلاحتی با اشاره به برنامه استکبار به‌منظور کاهش مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: دشمن در تبلیغات خود روش‌های متعددی را در پیش‌گرفته و نخستین حرکت دشمن تبلیغ رأی ندادن است و دومین ترفند او این است که به اقشار مختلف مردم می‌گویند انقلاب اسلامی چه رهاوردی داشته است.

وی مسؤولیت در نظام اسلامی را امانت دانست و افزود: مسؤولیت هدایت جامعه امانت است و باید به اهلش سپرده شود، زیرا عظمت جمهوری اسلامی دشمن را خفه کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه مطالبه گری در جایی که فساد رخ می‌دهد بسیار مهم است، گفت: تقوا از جمله ابزار شجره طیبه صالحین محسوب شده شجره طیبه صالحین راهکارهای عملیاتی کردن ابزارها را باید بداند.

فلاحتی با بیان اینکه شاخص‌های کاندیدای اصلح ریاست جمهوری و شوراها باید برای مردم مشخص شود، تصریح کرد: شجره طیبه صالحین را پدران و مادران معنوی مردم بوده و باید بر اساس منویات رهبری، شاخص‌های رئیس‌جمهور در طراز انقلاب را برای مردم معرفی کنند.

وی فرهنگ را بستر تمام فعالیت‌ها در جامعه معرفی کرد و افزود: نبود نهی از منکر موجب ترویج خرافه و انحراف در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول