اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

فیلم| انتظار هرمزگانی‌ها از رییس جمهور آینده چیست؟

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، از مردم هرمزگان درباره انتظار آنان از رییس جمهور آینده پرسیدیم.

فیلم| انتظار هرمزگانی‌ها از رییس جمهور آینده چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان فرصتی برای طرح انتظارات مردم از شخص اول اجرایی کشور است که با بیان آن، بار این مسؤولیت را بر دوش منتخب مردم قرار دهند که تمام تلاش خود را برای تحقق آن بکار ببندد.

در گفت‌وگویی میدانی با مردم شهر بندرعباس از آنان پرسیدیم که انتظار شما از رییس جمهور آینده چیست؟

 

 

عمده پاسخ‌ها در ارتباط با این سوال، معطوف به مشکلات اقتصادی مردم، مبارزه با فساد اقتصادی، گرانی‌، بیکاری و درک متقابل دولت از مشکلات مردم است.

برخی نیز در این گفت‌وگو انتظاری از رییس جمهور نداشتند و تأکید می‌کردند که باید حرکت از سوی مردم شکل بگیرد تا رییس جمهور نیز خود را ملزم به اجرای آن بداند.

با این حال به نظر می‌رسد که اساسی‌ترین انتظار مردم از رییس جمهور آینده فراتر از شنیدن وعده‌های نقدی و بسته‌های غذایی و ... است. مردم در هرمزگان از رییس جمهور آینده انتظار دارند که نسبت به رفع مشکل بیکاری در جامعه قدم‌های اساسی بردارد و از سوی دیگر در مسیر مبارزه با فساد اقتصادی و اداری در کشور به طور جدی‌تری وارد میدان شده و خودش در این راستا، پیشقدم باشد.

همچنین توجه به ازدواج جوانان، مدیریت منابع کشور در جهت آسایش و رفاه بیشتر مردم و در نظر گرفتن حقوقی ویژه برای ساحل نشینان به منظور رفع مشکلات اقتصادی زندگی خویش از جمله دیگر انتظاراتی که مردم با خبرنگار فارس در بندرعباس در میان گذاشتند.

ویدیو از حسن عباسی - گزارشگر: سعید پیشوایی

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول