اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازنگری ۳ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه کمیته تصویب طرح‌‌های هادی روستایی طرح هادی ۳ روستا بازنگری و مورد تصویب قرار گرفت.

بازنگری ۳ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

فرشید ریاحی سامانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در جلسه کمیته تصویب طرح‌های هادی که با حضور اعضای کمیته برگزار شد، طرح هادی سه روستا بازنگری و پس از بررسی‌های لازم با موافقت اعضا تصویب شد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: طرح هادی روستاهای امیدآباد و شریف‌آباد از توابع بخش باباحیدر شهرستان فارسان و طرح هادی با رویکرد گردشگری روستای دستگرد امام‌زاده از توابع بخش فرخشهر شهرستان شهرکرد طرح‌هایی بودند که مورد بازنگری قرار گرفته و پس از موافقت اعضا تصویب شدند.

وی اظهار داشت: طرح هادی روستایی طرحی است که به منظور هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد زمینه برای توسعه و عمران روستاها، ارائه تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستائیان، تامین عادلانه امکانات از طریق پیش‌بینی زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی، تجاری و کشاورزی و نیز سایر نیازمندی‌های عمومی روستایی توسط این نهاد تهیه و در افق ۱۰ساله و یا در صورت ضرورت با اختصاص اعتبار مورد نیاز این طرح با توجه به نیاز روستا مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

ریاحی عنوان کرد: تا کنون ۶۱۹ طرح هادی روستایی در سطح استان با اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریال تهیه و بازنگری شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول