اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

همه وظیفه دارند برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند/انتقاد از استفاده از نمادهای ضدانقلابی در برنامه‌های استانی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان انتخابات پیش‌رو را حایز اهمیت خواند و گفت: همه وظیفه دارند برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند.

همه وظیفه دارند برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند/انتقاد از استفاده از نمادهای ضدانقلابی در برنامه‌های استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد یک روز بزرگ در سرنوشت کشور است و انشاءالله تغییراتی رخ خواهد داد.

وی عنوان کرد: حوادث تاریخی نقش مهمی در روند زندگی انسان‌ها دارند هم باعث پیشرفت و هم یا موجب افول و ناامنی و به هم خوردن تعادل جامعه شود.

فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: انتخابات آینده در شرایط کنونی بسیار مهم است چرا که همه دشمنان روی این انتخابات زوم کرده‌اند و هجمه جدی از خارج مرزها به سمت انتخابات ما وارد می‌شود که باید در برابر این هجمه‌ها با تلاش و پشتکار قدم برداریم.

وی عنوان کرد: دشمنان در تلاش هستند با افزایش تحریم‌ها و ایجاد یاس و ناامیدی زمینه کم‌رنگ کردن انتخابات را در کشور فراهم کنند و در این راستا سناریوهای مختلفی را طراحی و پیاده می‌کنند.

سردار حسینی گفت: امروز تقابل بین اسلام و کفر است، اصلا موضوع یک مبارزه یا رقابت سیاسی در داخل کشور نیست امروز دشمن می‌خواهد از بستر انتخابات به نظام ضربه بزند.

وی گفت: مردم در 28 خرداد با تعصب و غیرت ایرانی حماسه‌ای خلق خواهند کرد که موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه شعاع انتخابات ایران منطقه‌ای و جهانی است، گفت: مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور موجب رفع مشکلات و شکست تحریم‌ها خواهد شد.

وی عنوان کرد: همه مدیران و مسئولان و آحاد جامعه در برابر سرنوشت انتخابات مسئولیت دارند و باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم سازند.

سردار حسینی افزود: دستگاه‌های حمایتی در تشویق جوامع هدف خود باید تلاش کنند و مسئولان با پاسخگویی به مطالبات مردم زمینه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را فراهم سازند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری با رای کم و مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هدف دشمنان است و در راستای دستیابی به این هدف تمام توان خود را بکار گرفته‌اند.

سردار حسینی عنوان کرد: رفتار انقلابی ما ایجاب می‌کند که در مسیر ایجاد شور و نشاط انتخابات تلاش کنیم و زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: استفاده از نمادهای ضدانقلابی در برخی جلسه مسئولان و مدیران استان در شان نظام نیست و این موضوعات باید با دقت رصد شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول