اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دولت آیت الله رئیسی پویا و کارآمد است/ نزدیک بودن پایان باندبازی و پارتی بازی

ستاد مرکزی دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حامی آیت الله رییسی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت وی دولتی پویا و کارآمد است و پایان باندبازی و پارتی بازی نزدیک است.

دولت آیت الله رئیسی پویا و کارآمد است/ نزدیک بودن پایان باندبازی و پارتی بازی

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد مرکزی دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حامی آیت الله رییسی، به ریاست علیرضا افشار که از همه ظرفیت‌ها، سلیقه‌ها در چارچوب نظام اسلامی قرار دارد در جهت سعادت همگان و مطالبات مردم شریف و عالمان و دانایان و خانواده معظم شهدا و جانبازان، ایثارگران و همه و همه دعوت می کند در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در راستای انسجام ملی و یکدلی و پیوند همه گروه‌های مردمی به یاری پرچم دار عدالت آیت الله رییسی برای اعتلا و ارتقای آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران بشتابند و هر آنچه در سر دارند بنهند و هر آنچه در کف دارند بدهند و آنچه که پیش آید نجهند.

در این حرکت و جنبش مردمی پس از چهل سال خلاقیتی ظهور کرده که مرهون اندیشه، صبوری، مجاهدت، شجاعت و از خودگذشتگی ابراهیم شریف است. در این دوره انتخابات ریاست جمهوری که مقدمه آن مبارزه با فساد، تبعیض ،‌تملق و فاصله طبقاتی با رویکرد فرصت به جوانان و نخبگان است باید زمینه را برای عرض اندام جوانان انقلابی و نخبه و متعهد با در نظر گرفتن تجارب پیشکسوتان فراهم کنیم؛ و اعتماد به آنان از راهگشا و مشکل گشای تمام مصائب و موانع پنداریم. نباید مجال را از این آینده سازان گرفت،‌ باید با یکپارچگی و وحدت در پشتیبانی این عزیزان جوان بکوشیم تا شاهد دولتی پویا، کارآمد و به روز باشیم.

ستاد دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی حامی آیت الله رییسی (سمر) به کاندیداتوری آیت الله رییسی،‌حمایت از ایشان را لبیک گفته و تقاضا و تمنایش پس از پیروزی در رقابت‌های ریاست جمهوری از ایشان اقدامی جهادی و انقلابی به معنای واقعی برای تشکیل کابینه ای کارآمد با سلایق و نظرات مختلف اما متعهد به نظام مقدس اسلامی و پایبند به اصول و ارزش‌ها را عملی کند و برای همیشه به باند، دسته و پارتی بازی خاتمه دهد.

انتخاب و انتصاب همه مدیران از وزیران،‌معاونین و روسای سازمان ها، مدیران کل تا رده های روسای کارشناسان باید براساس شایستگی، توانمندی،‌تعهد، سواد، صداقت، پاکدستی، امانت داری و دانایی باشد؛ امروزه همه گرفتاری های مردم به دلیل ضعف‌های گذشته است باید با محوریت مردم و جوانان و خون دلخوردگان جامعه اسلامی را از افکار لیبرالیستی و ماتریالیسمی، انحرافی و استکباری پاک کرد.

از آنجا که امروز کشور ما نیاز به رجلی مجرب، متعهد، امانت دار، عالم، دست پاک، وظیفه شناس، دردشناس،‌ قدرشناس، عملیاتی، اجرایی، ساده زیست، صریح و انقلابی و ایرانی دارد، به گواه کارنامه و سوابق هیچ فردی مستحق تر از آیت الله رییسی برای مسند ریاست جمهوری نبوده و نیست.

امید است تا با انتخاب ایشان بشود مشکلات و گرفتاری های مردم پایان داد و به لطف یزدان و همت ابراهیم شجاع شاهد پویایی، از خودگذشتگی، انسانیت، پیشرفت، رفاقت، مهربانی، محبت، آرامش، نیایش، فقرزدایی، مرام، مردانگی، شهامت، شجاعت، شفافیت، آزادی، استقلال، اعتلا، شکوه، عزت، افتخار، سعادت و سلامت ایرانی آباد با مردمانی سربلند و سرافراز باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول