اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عضو هیات رئیسه مجلس:‌ اگر روحانی نبود برق قطع نمی‌شد| دولت تولید برق را محدود کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت دوازدهم تولید برق محدود شد و سرمایه‌گذاری دولت در زمینه تولید برق به پایان‌ترین حدممکن خود رسید و کم‌کاری دولت روحانی در توسعه ظرفیت تولید برق کشور خاموشی‌ها را به مردم تحمیل کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس:‌ اگر روحانی نبود برق قطع نمی‌شد| دولت تولید برق را محدود کرد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محلات اظهار کرد: مردم انتظار دارند رئیس جمهور آینده تیم کارشناسی قوی و قدرتمندی داشته باشند تا بتواند مشکلات ناشی از بیکاری و تورم طاقت‌فرسا را برطرف کند.

وی تصریح کرد: به دلیل مدیریت غلط دولت دوازدهم از یک سو تورم چندین برابر شده و از سوی دیگر کارخانه‌ها یکی پس از دیگری تعطیل شده‌اند، مردم از اینکه برخی مسوولان در طی هشت سال گذشته دائما در حال حاشیه‌سازی بودند، به شدت در رنج هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه جدی امروز مردم این است که چرا باید قاچاق در کشور وجود داشته باشد، مردم به شدت از مافیای واردات، از مسوولان بی‌تدبیر، از کوچک شدن سفره‌ها و معطل کردن کشور به بهانه سیاست‌های خارجی ناراحت هستند.

سلیمی بیان کرد: در حوزه انتصابات مردم از حزب‌بازی‌ها و پرداخت‌های کلان به شدت عصبانی هستند و انتظار دارند دولت آینده به تمام این نابسامانی‌ها درحوزه بیکاری، تورم، نظام پولی و بانکی،  تبعیض‌ها، فسادها و رانت‌ها پایان دهد.

بخش‌هایی از دولت دوازدهم مانند کارخانه تولید فساد عمل کرد

وی گفت: متاسفانه بخش‌هایی از دولت دوازدهم مانند کارخانه تولید فساد عمل کرده و به واسطه این فسادها مشکلات عدیده‌ای را برای مردم و کشور رقم زد که حاصل آن صف بستن مردم برای مرغ و روغن و امثالهم بود که اگر روحانی و بی‌تدبیری‌‌هایش نبود این مشکلات برای مردم شکل نمی‌گرفت.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید برای نظام مالیاتی غیرشفاف و جوانان تحصیلکرده جویای کار برنامه عملیاتی دهد، همه سعی و تلاش خود را به کار گیرد، نه اینکه قرنطینه 1.5 ساله او را کاخ‌نشین کند.

سلیمی با بیان اینکه رئیس جمهوری که دغدغه حل مشکلات را دارد نمی‌تواند از پشت شیشه‌های دودی نظاره‌گر مسائل باشد، گفت: اگر روحانی نبود برق قطع نمی‌شد و مردم با چالش قطعی مداوم برق مواجه نبودند.

وی افزود: در دولت دوازدهم تولید برق محدود شد و سرمایه‌گذاری دولت در زمینه تولید برق به پایان‌ترین حدممکن خود رسید و کم‌کاری دولت روحانی در توسعه ظرفیت تولید برق کشور خاموشی‌ها را به مردم تحمیل کرد.

اگر روحانی نبود تورم 700 درصدی در بخش مسکن رقم نمی‌خورد

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس افزود: اگر روحانی نبود تورم 700 درصدی در بخش مسکن رقم نمی‌خورد، مردم برای مرغ و روغن صف نمی‌کشیدند.

سلیمی ادامه داد: نفوذی‌ها در دفتر رئیس جمهور رخنه کرده و آشناها مشاوره‌های غلط دادند که اگر روحانی نبود و این آشناها کشور را نابود نمی‌کردند، فردی همچون جهانگیری با وجود همه کاره بودن نمی‌خواست مردم را از دست خودش نجات دهد.

وعده‌هایی داده شود که واقعی باشند

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس در ادامه با اشاره به وعده‌های انتخاباتی برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری بیان داشت: شاید عده‌ای می‌خواهند از محل افزایش حامل‌های انرژی به مردم پول بدهند که این کار به مصلحت نیست، دوستانی که وعده می‌دهند حتما توجیه‌هایی دارند که امیدوارم باتوجه به اتفاقاتی که در کشور می‌افتد، واقعی باشد.

سلیمی گفت: حضرت آقا توصیه کردند وعده‌هایی داده شود که واقعی باشند که با ظرفیت‌ها و امکانات کشور منطبق باشد.

مشکوک بودن افزایش قیمت کالاها از سوی دولت در آستانه انتخابات 

 این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مشکوک بودن افزایش قیمت کالاها از سوی دولت در آستانه انتخابات، اظهار کرد: هر روز دولت بازار را دچار تلاطم می‌کند معمولاً دولت باید در آستانه برگزاری انتخابات فضا را برای مشارکت بیشتر فراهم کند. 

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول