اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرماندار قشم: نارسایی‌های حوزه آب با کار مشترک زودتر به نتیجه می‌رسد

فرماندار شهرستان قشم گفت: مسوولان با تمام توان و امکانات در صدد رفع نارسایی های حوزه آب روستایی هستند و همکاری و تعامل خوبی در این زمینه شکل گرفته است.

فرماندار قشم: نارسایی‌های حوزه آب با کار مشترک زودتر به نتیجه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری اظهار کرد: در حال حاضر شبکه آب خانگی در ۴۵ روستا اجراشده و شرکت آب و فاضلاب، آب با قیمت دولتی در اختیار روستائیان قرار می دهد و در بازدید مشترک با مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد بر انجام تفاهمنامه اجرای خط لوله روستای نقاشه توسط این سازمان به عنوان یکی از سه روستای فاقد شبکه تاکید شد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: شبکه لوله کشی در دو روستای تورگان و نقاشه به اتمام رسیده و در مرحله اجرای خط لوله هستند.همچنین اجرای شبکه و خط لوله در روستای معتمد آباد در حال انجام است و خانوارهای این روستا می توانند با تشکیل پرونده نسبت به نصب انشعاب اقدام کنند.

فرماندار قشم اضافه کرد: با افزایش خرید آب به میزان ۳ هزار متر مکعب از شرکت مپنا، توزیع آب در ۴۵ روستا از طریق این آبشیرینکن به ۱۴ هزار متر مکعب در روز رسیده است.

نصری یادآور شد: علاوه بر این حدود ۶ هزار متر مکعب آب از آبشیرینکن‌های کووئی، رمچاه، سلخ و کاروان تامین و از طریق شبکه در اختیار این روستاها قرار می گیرد.

انتهای پیام/88070

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول