اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

تشکیل ستاد حمایت از آیت الله رئیسی در جامعه اسلامی مهندسین

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از تشکیل ستاد حمایت از آیت‌الله رئیسی در این تشکل سیاسی خبر داد.

تشکیل ستاد حمایت از آیت الله رئیسی در جامعه اسلامی مهندسین

علیرضا خجسته پور، قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اعلام خبر تشکیل ستاد حمایت از آیت‌الله رئیسی در جامعه اسلامی مهندسین، اظهار داشت: عصر روز شنبه ۸ خرداد، نشست مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران شعب استانی این تشکل بصورت مجازی و با سخنرانی محمدرضا باهنر تشکیل شد.

در این نشست که در ادامه سلسله جلسات انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد، در ابتدا باهنر تحلیلی از موضوعات مرتبط با انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری ارائه داد.

وی در قسمتی از سخنان خود به موضوع عدم احراز صلاحیت‌ها اشاره کرد و گفت: موضوعات قبلی گذشته و اکنون باید همه بر موضوع افزایش مشارکت مردمی در انتخابات تمرکز کنند. 

وی اظهار داشت: کاندیداهای انتخابات باید بدانند که در مناظرات خدمات و دستاوردهای نظام نباید زیر سوال برود و دوران بگم بگم ها و لوله کردن‌ها گذشته است. 

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: هدف ما در این دوره انتخابات همانگونه که قبلا هم گفته‌ایم حمایت از آیت‌الله رئیسی و تلاش برای پیروزی این جریان است اما به همه توصیه میکنم مطابق مشی مقام معظم رهبری نباید ترغیب دیگران به مشارکت در انتخابات حتی درصورتیکه نمی توانید وی را برای رای دادن به کاندیدای خودمان اقناع کنیم، فراموش شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: به منظور استفاده از ظرفیت فراوان تشکیلاتی جامعه اسلامی مهندسین در سراسر کشور، این تشکل ستاد مرکزی انتخاباتی مستقلی را در جهت حمایت از آیت الله رئیسی و تلاش برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات تشکیل خواهد داد.

باهنر افزود: ساختار ستاد و گانت چارت فعالیت ها نهایی گردیده و ان شالله در جلسه روز یکشنبه شورای مرکزی، رئیس ستاد و مسئولین کمیته ها مشخص و معرفی خواهند شد.

در ادامه این جلسه باهنر به نشست صمیمانه آیت الله رئیسی در هفته گذشته با اعضای هیئت عالی شورای وحدت نیز اشاره کرد و افزود: در این جلسه که قریب ۲ ساعت به طول انجامید مباحث بسیار مهمی با ایشان مطرح شد و ایشان هم از مباحث مطرح شده استقبال نمودند.

وی در پایان اظهارداشت: پس از تشکیل ستاد مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، هماهنگی های لازم با ستاد مرکزی آیت الله رئیسی و شورای وحدت نیز به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول