اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاشان در اپیدمی کرونا نسبت به میانگین کشوری کارنامه موفقی دارد

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شاخص های اپیدمی نشان می‌هد شهرستان کاشان، توفیقات خوبی نسبت به میانگین کشوری دارد.

کاشان در اپیدمی کرونا نسبت به میانگین کشوری  کارنامه موفقی  دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حمید سوری صبح امروز در حاشیه سفر یک روزه به کاشان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش‌هایی که در سطح کشور در قیاس با شهرستان کاشان در بازدید‌های میدانی داشتیم، نشان می‌دهد کارنامه کاشان در مدیریت اپیدمی نسبت به میانگین کشوری کارنامه موفقی است.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان و اعضای ستاد ملی کرونا در کاشان گفت: در بازدید‌هایی که از دیگر استان‌ها داشتم، مهمترین مؤلفه برای اپیدمی کرونا همدلی متقابلی است که باید بین همه دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد.

وی گفت: میزان مرگ و‌ میر، میزان کشندگی بیماری، کنترل بیماری و‌ اپیدمی شهرستان کاشان نسبتا خوب بوده است و با توجه به پیک‌هایی که در سطح کشور رخ داده است شاخص‌های اپیدمی نشان می‌هد شهرستان کاشان، توفیقات خوبی نسبت به میانگین کشوری داشته است.

مشاور وزیر بهداشت با بیان اینکه، کاشان استعداد‌های بالقوه خاص دارد که از برخی مناطق کشور متمایز می‌کند، افزود: در بحث گردشگری، حضور کارخانجات و‌ تولیدی‌های مهمی که در این شهرستان وجود دارد گواه بر این مطلب است و‌ به خوبی از آن استفاده شده است

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول