اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

مطالبه کارشناسان مبارزه با بیماری‌ها؛ وزارت بهداشت کمی هم به ما توجه کند/ مقابل کرونا با جان و دل ایستاده‌ایم

یک کارشناس مبارزه با بیماری‌ها گفت: فعالیت‌های بسیاری از سوی این کارشناسان در مراکز درمانی صورت می‌گیرد که در نامه‌نگاری‌ها نامی از این واحد دیده نمی‌شود و حتی ما را به نام پرستار یا پزشک می خوانند.

مطالبه کارشناسان مبارزه با بیماری‌ها؛ وزارت بهداشت  کمی هم به ما  توجه کند/ مقابل کرونا با جان و دل ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس، توجه به رشته بهداشت مبارزه با بیماری‌ها در ایام کرونا یکی از موضوعاتی است که این روزها دغدغه برخی کارشناسان بهداشتی این رشته شده است. سردبیر سوژه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهارکرد: فعالیت‌های بسیاری از سوی این کارشناسان در مراکز درمانی صورت می‌گیرد که در نامه‌نگاری‌ها نامی از این واحد دیده نمی‌شود و حتی ما را به نام پرستار یا پزشک می‌خوانند، این در حالی است که نمونه‌گیری‌های کرونا از سوی همین واحد که تحت عنوان واحد سلامت است صورت می‌گیرد.

وی افزود: ما کارشناسان با نامگذاری این واحد به نام  مراقب سلامت مخالفیم، این موضوع تا پیش از این‌ها در میان نبود و به تازگی این عنوان افزوده شده است.

این مخاطب فارس من اظهار کرد: واقعا توجهی به این کارشناسان نمی‌شود، اما کارشناسان ما حتی در بیماری‌های کرونا بسیار درد می‌کشند و البته حق الزحمه آن‌ها با دیگران متفاوت و بسیار کمتر است.

وی تأکید کرد: برخی از همین کارشناسان از امنیت شغلی کاملی نیز برخوردار نیستند و با این ترس فعالیت می‌کنند که ممکن است پس از  اتمام کرونا آن‌ها را از کار بیکار کنند!

سردبیر سوژه فارس من، ابراز کرد: قطعاً تعداد مبتلایان به کرونا در میان کارشناسان ما بسیار بالاتر است چرا که این‌ها مستقیماً با بیماران کرونایی درگیر هستند و حتی درب منازل آن‌ها حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول