اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تلاش خادمان مرکز نوجوانان فاطمی برای افزایش مشارکت در انتخابات

مسئول مرکز نوجوانان فاطمی آستان قم از تولید محتواهای ویژه فضای مجازی برای سنین کودک، نوجوان و جوان با عنوان «دعوت به انتخابات» خبرداد و گفت: آشنایی رأی اولی‌ها با انتخابات و استفاده از ظرفیت فرزندان برای افزایش مشارکت والدین در انتخابات از اهداف پیش‌بینی شده است.

تلاش خادمان مرکز نوجوانان فاطمی برای افزایش مشارکت در انتخابات

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مرکز نوجوانان فاطمی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اقدام به تولید محتوای «دعوت به انتخابات» با هدف حضور حداکثری مردم در انتخابات کرده است.

وی با بیان تولیدات مرکز نوجوانان فاطمی برای مخاطبان کودک و نوجوان است، افزود: در این محتواها سعی شده است که با استفاده از ظرفیت کودکان و نوجوانان مفاهیمی را برای خانواده‌ها منتشر کنیم و با مشارکت کودکان، بزرگ‌تر را به حضور در انتخابات تشویق کنیم.

مسئول مرکز نوجوانان فاطمی آستان قم با اشاره به اینکه آینده کودکان و نوجوانان بستگی به انتخاب امروز بزرگترها دارد، گفت: یکی از موضوعاتی که در کلیپ‌ها و عکس نوشت‌ها روی آن تأکید شده ساختن آینده بهتر برای فرزندان با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

وی مخاطب واقعی این مجموعه محتوایی را رأی اولی‌ها و والدین کودکان دانست و بیان کرد: انتقال مفاهیمی از جمله معیارهای انتخاب اصلح، فواید حضور حداکثری درانتخابات، تأثیر انتخاب اصلح بر آینده کشور و مسئولیت داشتن نسل امروز جامعه نسبت به نسل فردا از مهم‌ترین اهداف تولید این محتواها است.

جعفری ادامه داد: این محتواها در قالب عکس، نوشته و کلیپ توسط مرکز نوجوانان فاطمی تهیه و تولید می‌شود و روزانه یک محتوا در بستر فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی و صفحه اختصاصی مرکز نوجوانان فاطمی و کانال رواق کودک حرم مطهر در بستر ایتا منتشر می‌شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول