اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پایگاه‌های واکسیناسیون قم از استانداردهای لازم برخوردار است

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم گفت: امکانات موجود در پنج پایگاه واکسیناسیون استان قم بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت تأمین شده است.

پایگاه‌های واکسیناسیون قم از استانداردهای لازم برخوردار است

محمد عزیزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به راه‌اندازی پایگاه واکسیناسیون خودرویی در بلوار شهید سلیمانی از روز یکشنبه اظهار کرد: پایگاه‌های واکسیناسیون دارای استاندارد خاصی نظیر دارا بودن از آب، برق و اینرنت، تهویه مناسب، تجهیزات برودتی، کلدباکس و... است که سعی شده  تمامی استانداردهای ابلاغی از سمت وزارت بهداشت در برپایی این مراکز رعایت شده باشد.

وی تصریح کرد: در برپایی این مراکز، استانداری، فرمانداری، شهرداری ستاد اقامه نمازجمعه، پلیس راهبر، نیروی انتظامی، مدیریت بحران استان نقش به سزایی داشته‌اند.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم از راه‌اندازی دو مرکز واکسیناسیون در منطقه نیروگاه و پردیسان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر بدنبال مکان‌یابی در مناطق ذکر شده هستیم که بزودی امیدواریم این دو مرکز نیز برای رفاه و آسایش همشهریان ساکن در این مناطق به چرخه خدمت وارد شوند.

وی خاطرنشان کرد: از امروز پایش مراکز خدمات جامع سلامت در استان را با هدف رفع مشکلات عمرانی، تاسیساتی و تجهیزاتی در دستور کار داریم.

عزیزی‌فر خاطرنشان کرد: برای حمل واکسن در استان قم با مشکل وسیله نقلیه مناسب روبه رو بودیم که با پیگیری‌های انجام شده توانسیم دو کامیونت یخچال‌دار به ظرفیت‌های پشتیانی دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کنیم.

وی از مردم به عنوان سرمایه کشور یاد و اظهار کرد: اموال ادارات برای رفاه مردم است و باید به تامین زیرساخت‌های مراکز واکسیناسیون کمک شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول