اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آمادگی صدا و سیمای مازندران برای انعکاس دیدگاه‌های شهروندان در خصوص انتخابات

مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: رسانه استانی در راستای سیاست‌گذاری رسانه ملی جهت انعکاس دیدگاه‌های شورانگیز انتخاباتی شهروندان مازندران آمادگی کامل دارد.

آمادگی صدا و سیمای مازندران برای انعکاس دیدگاه‌های شهروندان در خصوص انتخابات

به گزارش خبرگزاری فاری از ساری، هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: بر اساس رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری همه دلسوزان جامعه باید نسبت به خنثی کردن جو تبلیغاتی رسانه‌های غول پیکر ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، وارد گود شده و مانع از تحقق آرزوهای شوم بدخواهان ایران اسلامی و مردم انقلابی ایران شوند.

وی در پاسخ به چرایی و اهداف این تبلیغات مسموم گفت: استراتژی دشمنان ما همواره بر مدار تحریم انتخابات و کاهش حضور مردم و عدم شکل‌گیری حضور حداکثری و یا همان حماسه حضور بوده است، چون از نگاه دشمنان، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی متکی به حضور غالب مردم در صحنه در همه فراخوان‌های نظام است و بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی نظام ما همین مشارکت گسترده عمومی از جمله در انتخابات است، هدف لو رفته استکبار جهانی، به انزوا کشاندن نظام است تا مقدمه ای برای سلسه عملیات‌های تخریبی و تحریمی آینده باشد.

ابراهیمی در خصوص چگونگی تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه، گفت: عدم اعتماد به دشمنان و انتخابات را از آن خود دانستن، رمز شکل‌گیری حماسه حضور است و رسانه استانی، بزرگترین رسالتش همین است که انعکاس صدای مردم باشد و از این رو به تمامی معاونت ها اعم از صدا، سیما، خبر و معاونت مجازی تأکید کردیم که رویکرد اولشان، مردم و دلسوزان جامعه باشد و سمت گیری اول ما صحبت کردن ما برای و به‌جای مردم نیست، بلکه صحبت کردن خود مردم است، یعنی مردم زبان مردم را راحت‌تر می‌فهمند.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران یادآور شد: 
یعنی اگر یک کارگر با کارگران حرف بزند و یا یک کشاورز با کشاورزان حرف بزند، یک کارمند با کارمندان، یک ورزشکار با ورزشکاران، یک هنرمند با هنرمندان، یک دانشجو با دانشجویان و خلاصه از جنس خودشان با خودشان حرف بزند، آن سخن، دلنشین‌تر، نافذتر و رساتر از سایر سخن‌ها است.

این مسوول اعلام کرد: هدف ما گرم کردن تنور انتخابات و کمک به افکار عمومی برای انتخاب اصلح است و این دو هدف‌گذاری را با سنگرپنداری از انتخابات پیگیر خواهیم شد، رسانه ملی نسبت به نامزدها بی‌طرف و بدون سوگیری عمل می‌کند و فقط به نقل معیارها می‌پردازد و این روش، ماورای مصداق‌دهی‌ها است که رسانه مثل همیشه چنین رویکردی ندارد، اما معیارها را برای کمک به حل مشکلات معیشتی مردم و اعتلای سطح رفاه عمومی و بهبود کلی زندگی مردم خواهد گفت تا شایسته‌ها بر صدر بنشینند، البته اولویت اول ما، میکروفون سپاری به خود مردم است.

وی یادآور شد: هیچ بهانه‌ای برای عدم حضور در پای صندوق‌های رأی وجود ندارد، چرا که اولا یک تکلیف شرعی و دوم اینکه یک حق اجتماعی و مدنی است و قطعا بدخواهان مردم دنبال اهداف شومی همچون؛ ایجاد یأس و دورکردن مردم از صندوق‌های رأی هستند و تنها راه تقابل با این بدخواهان و پادوهای داخلی آن‌ها، به صحنه آمدن مردم با پیشتازی فرهیختگان، ایثارگران، معتمدان، دلسوزان و مدافعان منافع ملی و عمومی است.

ابراهیمی همچنین بیان کرد: هیچ محدودیتی برای هیچ قشر و جناح و  جنسیتی برای نقش‌آفرینی انتخاباتی در رسانه استانی وجود ندارد و ما از طریق همه ابزار ارتباطی و حتی حضور در کف خیابان برای انعکاس صدای مردم آماده‌ایم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول