اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشور نیاز به دولت انقلابی دارد/ هر کس از هر جناحی اختلاف‌افکنی کند، به خطا رفته است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیاز به تشکیل دولت انقلابی داریم گفت: هر کس از هر جناح سیاسی، اختلاف‌افکنی کند، به دنبال تهمت‌زنی، دعوا و معرکه‌چینی باشد، به خطا رفته است.

کشور نیاز به دولت انقلابی دارد/ هر کس از هر جناحی اختلاف‌افکنی کند، به خطا رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجازی اظهار کرد: ایشان شخصیت بزرگی بودند که از ابتدای انقلاب در سپاه قدس نقش بی‌بدیل داشتند و در نهایت اجر و پاداش خود را در این خدمت گرفتند و به فیض شهادت نایل شدند.

وی با اشاره به اینکه سپاه قدس افتخار ملت ایران است گفت: در این چند روز خبر مهم و تعیین‌کننده‌ای در جهان مقاومت شنیدیم که نتیجه کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی‌ و حجازی‌هاست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سوریه موفق شدیم یک حرکت بزرگ، استراتژیک و تعیین‌کننده در سطح بین‌المللی و خنثی‌کننده همه توطئه‌های تا امروز را داشته باشیم افزود: در این راستا در انتخابات اخیر سوریه از ۱۸ میلیون واجد شرایط ۱۴ میلیون نفر حضور یافتند و بیش از ۹۱ درصد به بشار اسد رای دادند.

وی با بیان اینکه بعد از اتمام رای‌گیری تمام ۹۱ درصد افرادی که در انتخابات به بشاراسد رای داده بودند به خیابان‌ها آمدند و به دنیا اعلام کردند ما رای دادیم و شروع نکنید به شایعه‌پراکنی و اینکه تقلب شده است گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که با اعضای مجلس داشتند فرمودند، برخی وقتی رای نمی‌آوردند می‌گویند تقلب شده و هرگاه رای می‌آورند و کار نمی‌کنند، می‌گویند اختیار نداریم!.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه باب بهانه و حاشا همیشه در دنیا برای کسانی که به دنبال استکبار، استثمار و روش‌هایی از این دست بوده‌اند، با عوامل خود در جاهای مختلف وجود دارد گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت اقدامات بزرگ سپاه قدس در دنیا پرافتخار از پل پیروزی می‌گذرد و زحمات و شهادت افرادی مانند شهید همدانی و شهید سلیمانی را می‌‌چشد و می‌بیند.

وی با اشاره به اینکه ما در هماوردی سخت و تمام‌عیار با استکبار جهانی قرار داریم و تمام نشانه‌ها به ما می‌گوید که به پل پیروزی می‌رسیم عنوان کرد: از تحریم‌ها در حال عبور هستیم، بر ملت ایران سخت گذشت که البته این سختی همه به خاطر تحریم نبود، قسمت عمده‌ای از تحریم‌ها به دلیل آثار تحریم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آثار تحریم رعب، وحشت، دل دادن به استکبار جهانی، دل به مذاکره دادن و به کسانی که یک بار در ۴۲ سال گذشته از آنها سخن درست و حقیقی نشنیدیم، بود ادامه داد: ما بارها آمریکا را آزمایش کردیم و جز بدعهدی چیزی ندیدیم.

دشمنان برای شکستن مقاومت ملت حتی دارو و غذا را تحریم کردند

وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا در کشور گریزی به انتخابات سال ۸۸ زد و تصریح کرد: سال ۸۸ بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط به پای صندوق‌های رای آمدند و خبرگزاری‌های دنیا شوکه شده بودند به طوری که قدرت بیان این موضوع را نداشتند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه داشتیم به سمتی پیش می‌رفتیم که دشمن دست از سر ملت ایران بردارد و بگوید دیگر با این ملت نمی‌شود کاری کرد، اما برخی با اقدامات ناجوانمردانه‌، فتنه کردند افزود: آمریکا اختلافات داخلی را روشن کرد و بنزین روی این آتش ریخت و آنقدر دمید که ابهت حرکت عظیم ملت ایران را به حاشیه برد.

وی با اشاره به اینکه اگر حرکت سال ۸۸ را حفاظت می‌کردیم به جرات می‌توانم بگویم به عنوان کسی که حداقل ۲۵ سال در مسائل اقتصادی و دیگر مسائل مجلس کار می‌کنم و با اعداد و ارقام آشنایی دقیق دارم، امروز هیچ کدام از مسائل تحریمی و بیکاری را به این میزان نداشتیم تصریح کرد: امروز ریشه تمام تحریم‌ها را در فتنه سال ۱۳۸۸ ببینید و باید صحبت در مورد خیانت برخی خواص، فتنه سال ۸۸ و ابعاد سوء آن در کشور تکرار شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دیدیم که آمریکا در برجام چگونه عمل کرد و ما آن ابهتی که فکر می‌کرد نمی‌شود جلوی آمریکا ایستاد را شکستیم افزود: سپاه پاسداران پرافتخار این کشور، توانست آمریکایی‌ها را در خلیج فارس دستگیر کند و با خفت و خواری بعد از آن تسخیر لانه جاسوسی بزرگترین افتخار را داشتیم.

وی با بیان اینکه ما با آمریکایی‌ یک قاعده تعریف کردیم همان قاعده‌ای که رهبر انقلاب فرمودند «هرگاه بزنید، می‌زنیم» افزود: حرکتی در نطنز انجام دادند، هفت یا هشت مورد نتیجه‌اش را دیدند، امروز ما موفقیت‌های بزرگی را بدست آوردیم و می‌بینیم مقاومت در غزه هم حرکات خود را شروع می‌کند و با اسرائیل می‌جنگند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه اسرائیلی که ادعا دارد اگر بخواهد می‌تواند خاورمیانه را در اختیار خود بگیرد چون نیروی قدرتمند نظامی دارد، اما از غزه‌ای که اگر جمع کنیم نصف استان همدان نمی‌شود، شکست می‌خورد افزود: امروز در یمن نیز مقاومت حرف اول و آخر را می‌زد.

وی با بیان اینکه مقاومت ریشه قوی و قدرتمند و اعتقادی دارد، ریشه‌ای که به خون شهیدان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی گره خوره است اظهار کرد: اینها جزو داشته‌های بزرگ ماست و ما به این دلیل است از داخل دشمن با تمام توان روی ما کار می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نفوذ عاملی است که از روزی که اولین آیه‌های قرآن کریم بر پیامبر اسلام نازل شد، ظهور یافت و غرب حتی به دنبال نفوذ در آیه‌های قرآن کریم بودند اما موفق نشدند گفت: آنها با نفوذ در اندلس، مرکز بزرگ اسلامی را ساقط کردند و اینگونه در برابر اسلام ایستادند.

وی گفت: دشمنان امروز صدبرابر بیشتر از اندلس ما را محاصره کردند و جلوی ما ایستادند و با پیام‌های گوناگون در فتنه ۸۸ گفتند که ملت ایران سه راه بیشتر ندارید یا از ایران بروید، یا کشته شوید یا دست از ایران بردارند، اما ملت ایران مقاومت و ایستادگی کردند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه دشمنان برای شکستن مقاومت ملت حتی دارو و غذا را تحریم کردند تأکید کرد: البته ما به لطف خدا تحریم‌ها را شکست دادیم و اگر جایی ضعیف بودیم به دلیل ضعف عملکرد برخی مسوولان بود نه قدرت جمهوری اسلامی ایران.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم در کشور هیچ مشکل و اشکالی وجود ندارد و یا همه چیز درست و حسابی و بدون اشکال است، اتفاقا اشکالات زیادی داریم، اما صادقانه بر اساس آنچه با مردم پیمان بستیم، هستیم و مردم صادقانه پای نظام ایستادند.

برای انتخابات حرکت خود را تعریف کنیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه در آستانه یک حرکت بزرگ و قدرتمند در ۲۸ خردادماه هستیم و باید نگاه‌های خود را درست و حرکت خود را تعریف کنیم گفت: در این انتخابات نیاز به حضور عزتمند داریم.

وی با اشاره به اینکه هر کس از هر جناح سیاسی، اختلاف‌افکنی کند، به دنبال تهمت‌زنی، دعوا و معرکه‌چینی باشد، به خطا رفته و ما دنبال این هستیم همه ملت ایران یکپارچه پای انتخابات برویم و یکپارچه پشت سر دولت باشیم گفت: ما می‌خواهیم سرمایه‌های اجتماعی تحلیل رفته را بازسازی کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه نیاز به تشکیل دولت انقلابی داریم اظهار کرد: برخی به دنبال دوقطبی‌‌کردن بودند که مقام معظم رهبری جلوی آن این روزنه‌ها را گرفتند، تا وقتی پشت سر رهبری ایستاده‌ایم، قطعا پیروزیم و موفقیم.

وی با تأکید بر اینکه این انقلاب پرقدرت می‌رود و پرتوان است گفت: انتخابات برای ما تعیین کننده است باید برای یک کشور قدرتمند، حرکت مقاومت انقلابی و حرکت جهانی آماده شویم و به سوی تحقق کرامت انسانی و عدالت اجتماعی پیش رویم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرامت انسانی و عدالت اجتماعی شیرین‌ترین میوه‌های پرورش قرآنی انسان‌هاست گفت: گاهی برخی دروغ می‌گویند که انقلابی‌گری می‌کنند اما سر از کانادا و این طرف و آن طرف درمی‌‌آورند، فکر و عمل هر کس نشان می‌دهد که چقدر انقلابی است.

وی با بیان اینکه خداوند را شاهد می‌گیرم اگر ملت ایران گرسنه هم بمانند پای انقلاب می‌ایستند اما از بی‌عدالتی‌ها و ناجوان‌مردی‌های برخی مسوولان گلایه دارند افزود: یک دولت انقلابی برای ملت انقلابی نیاز است، دولت انقلابی باید تمام زندگی خود را برای مردم بگذارد و درد مردم را داشته باشد، شهدا چنین انسان‌هایی بودند.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول