اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

عدم حمایت مسئولان و تعطیلی موقت کارخانه بسته‌بندی سربیشه

مدیر مرکز مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی بیرجند گفت: متأسفانه عدم حمایت مسئولان از شرکت تعاونی بسته‌بندی که اکثر سهامداران آن روستائیان منطقه درح هستند سبب تعطیلی موقت آن شده است.

عدم حمایت مسئولان و تعطیلی موقت کارخانه بسته‌بندی سربیشه

مهدیه ضیائیان امروز در گفت‌وگو با فارس در بیرجند، اظهار داشت: متأسفانه عدم حمایت مسئولان از شرکت تعاونی بسته‌بندی که اکثر سهامداران آن روستائیان منطقه درح هستند سبب تعطیلی موقت آن شده و این واحد به یک بدهکار بانکی تبدیل شده که هیچ مسئولی پاسخگوی آن نیست.

وی افزود: نقش تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه خراسان‌جنوبی چاره ساز بسیاری از مشکلات و موانع می‌تواند باشد و روحیه تعاون می‌تواند مردم منطقه را در برابر سختی‌ها در صحنه نگه دارد و اراده آنان را در اموری که مربوط به خود آنان است عینیت بخشد.

وی ادامه داد: تعاون و همکاری متقابل زمینه‌های یگانگی و وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر مردم را فراهم می‌کند و باید توجه داشته باشیم که اکثر کشورهای موفق در دنیا در اکثر زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی خود از تعاونی‌ها بهره برده‌اند.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد که مسئولان استانی هرچه زودتر مشکلات پیش روی این تعاونی را رفع کنند و در سالی که به تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته است هرچه سریعتر حیات دوباره‌ای به این واحد ببخشند.

بازگشایی کارخانه بسته‌بندی سربیشه حمایت همه جانبه استانی را می‌طلبد

هر چند به نظر می‌رسد در ادامه باید خود شرکت تعاونی به همراه اعضایش نسبت به فعال کردن سرمایه خوابیده در این کارخانه بسته‌بندی ورود پیدا کنند و نسبت به جذب سرمایه گذار و یا از طریق مشارکت اعضا و یا تسهیلات بانکی کارشان را جلو ببرند ولی به گفته مدیر عامل این شرکت تعاونی تمامی این راه ها برویشان بسته شده و نیاز به حمایت استانی دارند تا این سرمایه‌های خرد مردم روستایی و عشایری در سالی که بنام رفع موانع تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده از بین نرود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول