اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مرد میدان کار و جهاد می‌تواند باعث تحول معیشت مردم و اشتغال جوانان شود

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان گفت: فرد منتخب باید قول و عمل آن یکی باشد و در دفاع از محرومین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند و مرد میدان کار و جهاد در راستای حل کردن بهبود وضعیت معیشت مردم و اشتغال جوانان باشد.

مرد میدان کار و جهاد می‌تواند باعث تحول معیشت مردم و اشتغال جوانان شود

حجت‌الاسلام قربانعلی جمشیدی امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: حال که در آستانه امتحان دیگر الهی یعنی انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هستیم باید تلاش کنیم امور اجرایی کشور را به فردی صالح و مومن، مردمی، جهادی، توانمند و شجاع در مقابل دشمنان داخلی و خارجی، برنامه‌ریز، مدیر، شایسته، تیزبین، هوشیار و قاطع بسپاریم.

وی با تاکید بر اینکه مرد میدان کار و جهاد می‌تواند باعث تحول معیشت مردم و اشتغال جوانان شود، تصریح کرد: کسی که مجری قانون اساسی و تابع خداوند و رسول‌اش و ائمه اطهار (ع) و معتقد به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و منویات امام خمینی (ره) و شهداء باشد می‌تواند به بهترین شکل به کشور و مردم خدمت کند.

* فرد منتخب باید قول و عمل آن یکی باشد

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان افزود: برابر آیات 58 و 59 سوره نساء که خداوند منان می‌فرمایند: خدا قاطعانه به شما فرمان می‌دهد که امانت ما را به صاحبانش بازگردانید و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید به عدالت داوری کنید و ای اهل ایمان از خدا اطاعت کنید و نیز از پیامبر و صاحبان امر خودتان که امامان و اهل بیت علیهم السلام هستند و اگر به خدا توکل دارید و به روز قیامت ایمان دارید به خدا و پیامبر ارجاع دهید «در احکام مادی و معنوی است».

جمشیدی گفت: همچنین پیامبر صلی الله علیه و اله فرمودند در سه مسئله عذر احدی پذیرفته نیست « اخلاص برای خدا، خیرخواهی بر ائمه، حضور در جماعت ذائل خیر و احسن تاویلا» است.

وی با تاکید بر اینکه فرد منتخب باید قول و عمل آن یکی باشد، ابراز کرد: در دفاع از محرومین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند و مرد میدان کار و جهاد در راستای حل کردن بهبود وضعیت معیشت مردم و اشتغال جوانان باشد.

*اعلام حمایت قاطع جامعه روحانیت مبارز استان گلستان از آیت‌الله رئیسی

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان با اشاره به اینکه منتخب مردم در بکارگیری نیروهای باتقوا، مومن و انقلابی و دلسوز نظام اهتمام داشته باشد، در خصوص دیگر شاخصه‌های انتخاب اصلح بیان کرد: منتخب مردم بر جوانگرایی در تشکیل کابینه دولت معتقد و عزم راسخ داشته باشد.

جمشیدی افزود: دولت جدید با بکارگیری چنین افرادی در مدیریت‌های کلان کشور در مقابل مردم و پیشگاه خداوند، رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) امام (ره) و شهداء و رهبری می‌تواند خشنود بوده و درست عملک ند.

وی گفت: قطعا این مهم با «انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» که مصادیقی برشمرده شد در ایشان متواتر است، به فضل الهی میسر می‌شود.

* هیچگاه روی اصول اصلی اسلام با هیچ کسی معامله نکنیم

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان ابراز کرد: باید به تاریخ مراجعه کرد زیرا که تاریخ تکرار می‌شود، سعی کنیم از یک سوراخ چند بار گزیده نشویم و به هشدار امام (ره) و مقام معظم رهبری توجه کنیم که به بخشی از آن اشاره می‌شود.

جمشیدی گفت: در سخن امام خمینی (ره) که در آستانه سالگرد آن مرد بزرگ، صالح و بنده خالص خداوند و شهداء ۱۵ خرداد هستیم، ایشان در بیاناتی می‌فرماید: شما از قول من به فرزندان انقلابیم بفرمایید که اگر جذب حضرات آقایان جامعه مدرسین نشوند، در آینده گرفتار انسان‌هایی خواهند شد که مروج اسلام آمریکایی هستند.

وی افزود: بنابراین اگر بخواهیم روش امام (ره) را ادامه دهیم باید بر روی اسلام و ارزش‌های دینی تکیه کنیم و هیچگاه روی اصول اصلی اسلام با هیچ کسی معامله نکنیم.

* توسعه سیاسی و فرهنگی را نمی‌توان با جنجال و هیاهو و روزنامه‌بازی درست کرد

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۷۸ اظهار کرد: توسعه سیاسی و فرهنگی را نمی‌توان با جنجال و هیاهو و روزنامه‌بازی درست کرد، عدالت و آزادی و سعادت بشر فقط درعمل به احکام دین تامین می‌شود. هیچکدام از این تروریسم‌های جهانی و مکتب‌های بشری و اسم‌های پر زرق و برق آنها نمی‌تواند بشر را نجات بدهد.

جمشیدی با اشاره به اینکه اصلاح و ریشه ‌کن کردن فساد نخستین هدف امام حسین (ع) بود، گفت: عدالت و آزادی با عمل به احکام دین تحقق می‌یابد، دشمن حقیقی چه کسی است که اراده و ایمان ما را تضعیف می‌کند.

وی تاکید کرد: دشمنان احساس می‌کنند اگر روحانیت را که پشتوانه استقلال و آزادی و پیشرفت کشور است تضعیف کنند به منافع و مقاصد خود در این کشور خواهند رسید که یقینا اشتباه بزرگی می‌کنند.

* مردم فریب بازی‌های شیطانی و شیاطین را نخورند

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان با بیان اینکه مملکت بدون روحانیت مانند مملکت بدون طبیب است، ابراز کرد: البته روحانیت باید متدین باتقوا، مجتهد، آگاه، هوشیار و هدایتگر مردم به اسلام و مبانی دینی باشد و در مقابل ظلم و ستم دشمنان به ویژه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و صهیونیست جنایتکار و خونخوار ایستادگی داشته باشد.

جمشیدی با اشاره به اینکه ما باید در برابر تضعیف روحانیت از درون و بیرون هوشیار باشیم، افزود: باید با این توطئه‌ها مبارزه کنیم که اینان وارثان انبیاء هستند و این خطر مهم اساس حکومت اسلامی و ولایت فقیه را هدف و مورد حمله قرار داده است.

وی تاکید کرد: مردم عزیز و متدین ما باید هوشیار باشند و فریب بازی‌های شیطانی و شیاطین را نخورند، معتقد هستم همچنان راه عاقبت‌بخیری و خوشبختی خودشان و جوانان و خانواده ایرانیان، راه پیامبر (ص) است و باید راه امام (ره) و شهداء و علمای دین و رهبری را سرلوحه زندگی خود قرار دهند که ان‌شاءالله به لطف خداوند و امام زمان (عج) عاقبت به خیر خواهیم شد.

* خط امام یعنی طرفداری از فقرا و ضعفا و مستضعفین است

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید: «اگر دین مرا یاری کنید من هم شما را یاری می‌کنم در صورتی که ثابت قدم باشید»، گفت: تنها راه پیروزی حرکت در مسیر الهی است.

جمشیدی در پایان به بخشی از سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ماست که با توکل به خداوند و تقویت روح اخلاص و همبستگی، حرکت عظیمی را که امام (ره) آغاز کرد باید ادامه دهیم که همانا ادامه خط امام یعنی طرفداری از فقرا و ضعفا و مستضعفین است.

وی افزود: برای تحقق عدالت اجتماعی و ایجاد وحدت در بین ملت، فقط باید با اخلاص در عمل و گفتار به مقابله و مبارزه با استکبار جهانی و وابستگان آنها پرداخت و باید راه امام بزرگوار را پیمود و خطی را که ایشان ترسیم کردند، دنبال کنیم.

* با مدیریت جدید در قوه مجریه کشور مشکلات مردم بر طرف خواهد شد

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان ابراز کرد: اگر بخواهیم درس امام را برای مسلمانان جهان خلاصه کنیم، عبارتست از «بازگشت به اسلام ناب محمدی»، که بدون حضور و خواست مردم خیمه نظام اسلامی بر پا نمی‌شود.

جمشیدی ابراز امیدواری کرد خدواند ان‌شاءالله توفیق و سعادت خدمت به همه دلسوزان انقلاب اسلامی و مردم خوب و متدین ایران اسلامی را عنایت کند و به برکت ائمه (ع) و خون پاک شهداء، بلا و گرفتاری‌های روحی و جسمی ما به‌ویژه بیماری منحوس ویروس کرونا را با دعای امام زمان (عج) از ما دفع کند و ان‌شاءالله با مدیریت جدید در قوه مجریه کشور مشکلات مردم عزیز بر طرف خواهد شد.

وی گفت: با تبعیت و استفاده از راهنمایی‌های حکیمانه مقام معظم رهبری کشوری آباد و سربلند را بر پا می‌کنیم و پرچم این انقلاب را به دست صاحبش، امام زمان (عج) یه یاری و نصرت خداوند منان می‌رسانیم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول