اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمانداران ابهری در مسابقات انتخابی تیم ملی به هدف زدند

کمانداران ابهری در مسابقات انتخابی تیم ملی خوش درخشیده و سه مقام برتر را کسب کردند.

کمانداران ابهری در مسابقات انتخابی تیم ملی به هدف زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان مسابقات انتخابی تیم‌های نوجوانان و جوانان تیم تیراندازی با کمان کشورمان روز جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۰ با حضور بیش از 140 کماندار در سایت آزادی برگزار شد.

در همین راستا در رشته کامپوند نوجوانان دختر ساغر قاسمی از یزد،  شکیبا جلالی از (ابهر) زنجان، ریحانه طالبی از تهران، هلیا یوسفی از تهران،  یسرا پرموته از هرمزگان و نرگس عادل از البرز اول تا ششم شدند.

همچنین در رشته کامپوند جوانان دختر  بیتا عاشق‌زاده از آذربایجان شرقی، ساغر حلوائی از (ابهر) زنجان، فاطمه یعقوبی از مازندران، مهسا معمارزاده از خراسان رضوی، الهام حسینی از بوشهر و فرین سلمانی‌وند از آذربایجان شرقی مقام‌های اول تا ششم را کسب کردند.

در رشته کامپوند جوانان پسر نیز امیرمحمد قربان‌زاده از مازندران، امیرحسین مافی از البرز،  پارسا زمانی نژاد از البرز، پارسا احمدخانی از (ابهر) زنجان، آرین رضایی از تهران و محمدپارسا رحیمی از تهران نیز صاحب مقام‌های برتر شدند.

نفرات اول تا ششم هر ماده مجوز حضور در تیم ملی نوجوانان و جوانان را کسب کردند و دو نفر هم با انتخاب سرمربی راهی تیم ملی‌ خواهند شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول