اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بازیگر خردسال «بوتیمار»: تهیه کننده گفت حذفت می کنم!/ آنلاین درس خواندن را دوست ندارم

بازیگر کودک سریال «بوتیمار» گفت: قسمت های اول سریال که شمال بودیم و خیلی دوست داشتم اما یک روز خسته شدم و گریه ام گرفت و تهیه کننده هم گفت باشه حذفت می کنم!

بازیگر خردسال «بوتیمار»: تهیه کننده گفت حذفت می کنم!/ آنلاین درس خواندن را دوست ندارم

«سامی غریبی» بازیگر نقش «علیرضا گلابی» در سریال بوتیمار که 7 سال بیشتر ندارد، در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: خیلی خوشحالم که در این سریال بازی می کنم و با خانم گلچین و آقای لولایی هم بازی هستم. کار کردن در شرایط کرونا خیلی برایم سخت است اما بدی آن این است که شب ها دیر به خانه می رسم.

وی ادامه داد: قسمت های اول سریال که شمال بودیم را خیلی دوست داشتم اما یادم هست یک روز خسته شدم و گریه ام گرفت و آقای مهام گفت باشه حذفت می کنم اما این کار را نکرد. (خنده)

غریبی در ادامه نیز گفت: این سریال اولین کاری است که بازی کردم و اتفاقا به مادرم می خواستم بگویم می شه اول منو ببری تئاتر؟ که نگفتم. تئاتر سخت نیست یک روز می روی همان جا گریم می شوی و بازی می کنی و برمی گردی خانه. اما سریال چند روز زمان می برد و ممکن است خسته ات  کند. اما از کودکی در خانه و وقتی در خانه کسی دعوت می شدیم برایشان بازی می کردم و همین باعث شد مادرم من را به این سمت هدایت کند.

وی ادامه داد: من هفت سال دارم و الان کلاس اول دبستانم و مجازی درس می خوانم. مجازی درس خواندن سخت نیست. من مثل علیرضای سریال که علاقه ای به درس خواندن نداره هستم و دوست دارم در آینده بازیگری را ادامه بدم. اینکه به مدرسه بروم را دوست دارم اما اینکه آنلاین درس بخوانم را نه.

 

انتهای پیام/ 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول