اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برپایی اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان عراق در ساری

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ناشنوایان عراق به‌منظور حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک در ساری برگزار شد.

برپایی اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان عراق در ساری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، تیم ملی فوتبال ناشنوایان عراق با سرمربی‌گری حسین الشافی جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل در ایران به سر می‌برد.

الشافی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکا تیم ملی ناشنوایان عراق متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه از لیگ سراسری ناشنوایان انتخاب شده‌اند، اظهار کرد: تیم ناشنوایان به‌طور مستقیم زیر نظر کمیته پارالمپیک عراق کار خود را پیگیری می‌کند و از سال ۲۰۱۰ به‌صورت رسمی تشکیل شده است، ساختار و امکانات این تیم جدای از تیم‌های ملی عراق بوده و مجموعه مجهزی از استخر، هتل و زمین‌های تمرین برای‌ ما فراهم شده است.

به گزارش فارس، اردوی این تیم در ایران به میزبانی شهرستان ساری و زمین تمرین این تیم در روستای دامیر بوده و تیم ملی ناشنوایان عراق در هتل نوید مستقر هستند.

این تیم ۲۵ روز است که به‌صورت فشرده تمرین‌های خود را شروع و در ساری سه دیدار تدارکاتی نیز برگزار کرده است. تیم ملی ناشنوایان عراق برای حضور در مسابقات انتخابی آماده می‌شود. این مسابقات با میزبانی جزیره کیش با حضور تیم‌های کره جنوبی، افغانستان، عراق، ایران، ازبکستان، مالزی و تایلند برگزار خواهد شد.

الشافی گفت: از میزبانی ایران و شهرستان ساری به‌ویژه پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه تشکر ویژه‌ای داریم و از مسوولان ورزش مازندران قدردانیم که طی دو هفته از ما بسیار خوب پذیرایی کردند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول