اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مشکل کشور از ناحیه‌ مدیریت اقتصاد است/ در رد یا تایید هیچ یک از نامزدها و لیست‌های ائتلافی شوراهای شهر دخالتی ندارم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مشکل کشور از ناحیه‌ مدیریت اقتصاد است، هرجا با مدیریت‌های قوی و خستگی ناپذیر مواجه بودیم کار پیشرفت کرده و هرجا که این‌جور حضورِ لازم و دائم وجود نداشته باشد، مشکلات پیش آمده است.

مشکل کشور از ناحیه‌ مدیریت اقتصاد است/ در رد یا تایید هیچ یک از نامزدها و  لیست‌های ائتلافی شوراهای شهر دخالتی ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در برنامه پیام جمعه اظهار داشت: کشور درگیر مشکلات مزمن اقتصادی است که جز با نگاه تحولی درمان نخواهد شد و در مقطع حاضر تشکیل دولت جوان انقلابی بهترین راه حل برای این امر است.

وی افزود: مشکل کشور از ناحیه‌ مدیریت اقتصاد است، هرجا با مدیریت‌های قوی و خستگی ناپذیر مواجه بودیم کار پیشرفت کرده و هرجا که این‌جور حضورِ لازم و دائم وجود نداشته باشد، مشکلات پیش آمده است.

امام جمعه تبریز گفت: اختیارات و وظایف رئیس جمهور در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بقدری گسترده است که رئیس جمهور می‌تواند با اجرای صحیح قانون اساسی، انتخاب درست کابینه و انتصابات شایسته سالارانه، هوشیاری در امضای قراردادها و  پیمان‌های بین‌المللی، برنامه‌ریزی صحیح و بودجه بندی درست و استفاده صحیح از شوراهای عالی در اختیار بر مشکلات کشور علاج کند.

وی اضافه کرد: جنگ 12 روزه، چند دستاورد مهم داشت که در آینده‌ جهاد و مقاومت ملت فلسطین بسیار تأثیرگذار است، یکپارچگى مردم ناتوان اما شجاع و نترس فلسطین، بسیج افکار عمومى جهانى بر علیه رژیم غاصب، تجربه شیخ جرّاح یک الگوى موفق براى مقاومت و پایدارى ، تجربه حکمرانى و عقل سیاسى و تکلیف شرعى ملت‌هاى مسلمان و دولت‌ها بنفع فلسطین و خسارات اقتصادی مهم به اسرائیل از تعطیلی فرودگاهها گرفته تا صنعت گردشگری و صنایع نفت و گاز.

آل هاشم ادامه داد: سوریه هم به جهت جایگاه سوق‌الجیشی و هم به‌خاطر جایگاهش در جبهه مقاومت، عمق راهبردی ایران محسوب شده و مورد حمایت و توجه ایران انقلابی بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در رد یا تایید هیچ یک از نامزدها و یا لیست های ائتلافی شوراهای شهر و روستای استان دخالت ندارم ائمه جمعه حامی منتخبان مردم هستند.

آل‌هاشم گفت: موقعیت ماه شوال بسیار خاص است و بین دو فصل تزکیه‌ای قرار گرفته است.به گونه‌ای که متأخر از فصل اول خودسازی(یعنی سه ماه رجب المرجب، شعبان المعظم و رمضان المبارک) و متقدم بر فصل دوم تزکیه(یعنی ذی‌القعدة، ذی‌الحجة و محرم الحرام) است.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول