اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، میخ دیگری بر تابوت استکبار است

امام جمعه قیدار در پیش بودن انتخابات در ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران به عنوان اتاق فرمان و محور مقاومت با مشارکت حداکثری و خلق حماسه دیگری از جنس فتح خرمشهر، میخ دیگری بر تابوت استکبار به سر کردگی آمریکا و صهیونیست‌ها بزنند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، میخ دیگری بر تابوت استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار به دیدار روز گذشته نمایندگان با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار، درباره عملکرد و آسیب‌های مجلس و انتخابات ریاست جمهوری و بایدها و نبایدهای رقابت‌های انتخاباتی مطالب ارزشمند و راهگشائی را ایراد فرمودند.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند، افزود: مردم با شرکت در انتخابات که متعلق به خود آن‌ها است، از خداوند برای رأی دادن به کسی که شایسته این مسؤولیت است کمک خواسته و کسانی که مردم را از رفتن پای صندوق رأی منع و القاء بی‌فایده بودن انتخابات را می‌کنند، دروغ می‌گویند که دلسوز مردم هستند، بنابراین به حرف آنها اعتنا نکنید.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: این انتخابات تأثیر زیادی در مدیریت شهرها و روستاها دارد. 

موسوی به برگزاری انتخابات در سه کشور مهم جبهه مقاومت اشاره و تاکید کرد: سه انتخابات مهم در جبهه مقاومت برگزار می‌شود این سه انتخابات به هم پیوسته است و پیروزی در یکی در دیگری تاثیرگذار است.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه انتخابات در ایران به عنوان محور مقاومت و کشورهای جبهه مقاومت همواره برای غرب و منطقه مهم بوده است و اینکه چه گروهی انتخاب می‌شود و نوع نگاه آنها به غرب و تحولات منطقه‌ای چگونه می‌تواند باشد، ادامه داد: دو جریان در انتخابات در کشورهای جبهه مقاومت حضور دارند، جریانی که حاضر به مسامحه با غرب نیست به شدت پایبند اصول انقلاب و مقاومت هستند و هیچ گونه اعتمادی به آمریکا و غرب ندارند و از پشتوانه مردمی خوبی هم برخوردار است و جریانی که نسبت به غرب خوشبین هستند و در مورد اصول انقلاب و گفتمان مقاومت اهل مسامحه هستند و معتقدند می‌توان از اصول فاصله گرفت تا امتیازات مقطعی برای تضمین حیات جریان سیاسی خود پیدا کنند.

وی به در پیش بودن انتخابات در ایران اشاره و تاکید کرد: مردم ایران به عنوان اتاق فرمان و محور مقاومت با مشارکت حداکثری و خلق حماسه دیگری از جنس فتح خرمشهر، میخ دیگری بر تابوت استکبار به سر کردگی آمریکا و صهیونیست‌ها بزنند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول