اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توجه ویژه به جوانان و بانوان در ستاد «ایران ما»/ برای شکل دادن دولت قوی تلاش می‌کنیم

رئیس ستاد ایران ما گفت: ما وظیفه داریم برای شکل دادن یک دولت قوی با نیروهای قوی و متعهد تلاش کنیم.

توجه ویژه به جوانان و بانوان در ستاد «ایران ما»/ برای شکل دادن دولت قوی تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد احمد شیرانی در نشست خبری ستاد ایران ما گفت: ستاد ایران ما یکی از ستادهای آیت‌الله رئیسی است که در سه حوزه بانوان، جوانان و فضای مجازی با توجه به شیوع ویروس کرونا به تولید محتوا در فضای مجازی برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح می‌پردازد.

رئیس ستاد ایران ما خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین گفتمان انقلابی و برنامه‌های کاندیدای مورد نظر در انتخابات 1400 در اولویت است و لازم به ذکر است مهم‌ترین وجه تمایز این ستاد استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در کنار بانوان که سرمایه‌ای اجتماعی کشور هستند، می‌باشد.

شیرانی با اشاره به برنامه‌های این ستاد افزود: برنامه‌های این ستاد در چند محور هستند که مهم‌ترین آن رعایت اخلاق انتخاباتی و ارائه کارنامه و برنامه به جای هیجان‌های لحظه‌ای است. در اولویت قرار دادن این موضوع و ارجاع کاندیدا به ارائه کارنامه خود و ارائه برنامه‌ها از راهبردهای اصلی این ستاد است.

وی داشتن روحیه جهادی را لازمه انتخابات دانست و ادامه داد: رعایت اخلاق انتخاباتی چه درون جبهه‌ای و چه با کسانی که با دیدگاه سیاسی ما مخالف هستند و هماهنگی با تشکل‌ها و ستادهای همسو که بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی هستند، از برنامه‌های اصلی این ستاد می‌باشد.

شیرانی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی زمانی که در سال 96 کاندیدای ریاست جمهوری شده بود برنامه جامع و کاملی به همراه داشت که در حال حاضر برنامه بروزرسانی شده و بخشی از آن با توجه به ظهور و بروز مولفه‌های جدید به آن اضافه شده است و قصد داریم با بیان کردن این برنامه‌ها این شبهه بی‌برنامگی را از بین ببریم.

وی با بیان اینکه شایعه‌ها در فضای انتخاباتی بسیار بالاست، گفت: فعالیت در ستادها به صورت خالصانه است و وظیفه ما فقط تا پای صندوق‌های رای نیست بلکه وظیفه داریم برای شکل دادن یک دولت قوی با نیروهای قوی و متعهد تلاش کنیم و مسلما جوانان قشر فرهیخته‌ای هستند که کمترین آسیب از این حرکت را می‌بینند چون از ظرفیت آن‌ها بیشترین استفاده را خواهد شد.

شیرانی با اشاره به گفت‌وگوهای یک جانبه و چند جانبه با تشکل‌های همسو و غیرهمسو تا روز انتخابات خاطرنشان کرد: کشور بعد از دوران پرتلاطم شرطی کردن اقتصاد و پیوند به سیاست خارجی شرایط را به طرفی سوق داده است که کشور ادامه تحمل ندارد و تفکر مجموعه انقلاب باید به سمتی می‌رفت که این وضع را پایان می‌داد و لازمه این حرکت وحدت دولت انقلابی و رئیس جمهور است که اگر آیت‌الله رئیسی در انتخابات شرکت نمی‌کرد این وحدت شکل نمی‌گرفت.

وی در خصوص فعالیت قبلی کاندیدای مورد نظر افزود: بخش اعظمی از مشکلاتی که در قوه قضاییه برطرف می‌شود ماحصل قوه مجریه بوده است که با تعارض منافع، رانت‌های کلان برادرها و آقازاده‌ها، ایجاد فساد در گمرک و مالیات بخش بزرگی از فساد را به وجود آورده است و با اصلاح قوه مجریه میزان پرونده‌های ورودی به قوه قضائیه نیز کاهش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

شیرانی یادآور شد: پرونده‌هایی که در قوه قضاییه در زمان آیت‌الله رئیسی رسیدگی شد بسیار زیاد بودند اما وجود پرونده‌های کلان مانع از دیده شدن پرونده‌های دیگر شد اما قوه قضاییه با ایجاد دولت الکترونیک و علنی کردن دادگاه‌ها تحول بزرگی ایجاد کرد.

در ادامه نیز مسئول کارگروه انرژی این ستاد از برنامه‌های این ستاد برای نفت، گاز، آب و برق استان و برنامه‌های جامع برای ایجاد اشتغال و معیشت پایدار خبر داد.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول