اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هزینه‌های کشتارگاهی مرغ افزایش قیمت داشته است

مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران کاشان گفت: قیمت جوجه افزایش داشته است و احتمال اینکه مرغ دوباره افزایش قیمت داشته باشد وجود دارد.

هزینه‌های کشتارگاهی مرغ افزایش قیمت داشته است

علی‌رضا جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با بیان اینکه از استان اصفهان تصمیم گرفته شد تا قیمت مرغ افزایش داشته باشد، اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار کاشان ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان است که نسبت به ماه گذشته هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران کاشان، با بیان اینکه، اسفند ماه مرغ کیلویی ۲۰۵۰۰ تومان بود، افزود: مرغداران با جلساتی که گذاشتند به این نتیجه رسیدند که دخل‌ و خرج با هم همخوانی ندارد و قیمت مرغ زنده را افزایش دادند.

وی گفت: کشتارگاه کاشان اعتراض کردند که دخل‌ و خرج ما با هم همخوانی ندارد و دوباره ۱۰۰۰ تومان قیمت مرغ گران شد،گوشت مرغ ۲۴۲۰۰ تومان تحویل مغازه‌دار داده می‌شود و ۲۵ هزار و ۹۵۰ مغازه‌دار به مشتری می‌فروشد.

جمشیدی با اشاره به اینکه، هزینه‌های کشتارگاهی افزایش قیمت داشته است، خاطرنشان کرد: پاکت، ظرف، سلیفون و ... افزایش قیمت داشته است و به طبع قیمت مرغ هم افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران کاشان با اشاره به اینکه تا دوره بعدی جوجه‌ریزی افزایش قیمت مرغ نخواهیم داشت، گفت: قیمت جوجه افزایش داشته است و احتمال اینکه مرغ دوباره افزایش قیمت داشته باشد وجود دارد.

جمشیدی با اشاره به اینکه روزانه ۲۵ تن مرغ در کاشان کشتار می‌شود، تصریح کرد: وقتی ۲۵ تن مرغ زنده وارد کشتارگاه می‌شود حدود ۱۸ تن گوشت مرغ خالص داریم که ۱۵ تن در کاشان و ۳ تن در آران و بیدگل مصرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه کاشان از مرغ اشباع‌ شده است، گفت: محدودیت‌های کرونایی مشکلاتی برای کارگرهای ایجاد کرده است که در صدد هستیم با نامه‌نگاری و درخواست از دانشگاه علوم پزشکی کاشان جهت واکسینه شدن کارگران کشتارگاه کاشان اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول