اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

آخرین وضعیت تأسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک/ اساسنامه در مرحله اعتباربخشی است

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در مرحله اعتبار بخشی در سازمان امور اداری و استخدامی است.

آخرین وضعیت تأسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک/ اساسنامه در مرحله اعتباربخشی است

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مورد فرآیند تأسیس سازمان تعلیم و تربیت کودک، اظهار کرد: تأکید مقام معظم رهبری در مورد دوران کودکی این بود که این بحث خدماتی نیست و باید یک کار تربیتی در این مسأله صورت گیرد.

وی با اشاره به تأسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برای تربیت کودکان از بدو تولد تا ۶سالگی، افزود: باید ساختار این سازمان را طراحی می کردیم و بر این اساس با ۴۰ نفر از نخبگان صحبت، مبانی نظری استخراج و چالش‌ها مشخص شد.

حمیدی ادامه داد: گزاره‌های هیأت امنا رعایت شد و در حال حاضر اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در مرحله اعتبار بخشی در سازمان امور اداری و استخدامی است.

وی با بیان این که ارزش های محوری و بیانیه های سازمان آماده شده است، اظهار کرد: ساختارهایی برای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در نظر گرفته شده است، که شامل ساختار ماموریت گرا، ساختار ماتریسی شماره یک به صورت سه پروژه، ساختار ماتریسی شماره ۲، ساختار شماره ۴ و ساختار تخت است که  ساختارهای ماتریسی مبتنی بر عملکردهای جدید سازمانی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تشکیل کمیته‌های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اظهار کرد: کمیته‌ای جهت ارتباط با استان‌ها مشخص شده است.

حمیدی  تأکید کرد: در زمان انتقال، نباید کار مهدکودکی، معطل مانده و تکلیف آنها مشخص نباشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول