اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف پرونده ۱۳۴ میلیارد ریالی تبانی و اختلاس در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف یک پرونده ۱۳۴ میلیارد ریالی تبانی،‌ اختلاس و ارتشاء‌ در تحقیقات مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دستگیری ۴ نفر از متهمان این پرونده در یکی از شهرستان‌های استان خبر داد.

کشف پرونده ۱۳۴ میلیارد ریالی تبانی و اختلاس در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد:‌ با ارجاع پرونده‌ای از دادسراهای عمومی و انقلاب یکی از شهرستان‌های استان به پلیس در خصوص وقوع جرائم اقتصادی در یک شرکت گردشگری و آب‌درمانی،‌ تیمی مجرب از مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس شهرستان، تحقیقاتی تخصصی را برای بررسی موضوع شروع کردند.

وی افزود:‌ با هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضائی، مدیرعامل شرکت به عنوان متهم اصلی پرونده دستگیر شد و در اختیار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت و تحقیقات پلیس طی برگزاری جلساتی تخصصی با کارشناسان سازمان بازرسی در این خصوص آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ در ابتدای تحقیقات، ‌متهم پرونده سعی بر انکار هرگونه ارتکاب جرم و تخلف در این پرونده داشت که با پیگیری‌ها و تحقیقات شبانه‌روزی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان،‌ مستندات و مدارکی از اختلاس،‌ارتشاء و تبانی در مناقصه‌های دولتی از سوی متهم پرونده به دست آمد.

مفخمی شهرستانی در ادامه گفت:‌ با پیگیری‌های انجام شده، تعداد 4 نفر از افرادی که تحت عناوین مختلف با متهم اصلی پرونده در ارتکاب جرائمی چون رشاء و ارتشاء، تبانی در معامله و عقد قرارداد بدون برگزاری مناقصه دولتی و ارائه رسیدهای صوری پرداخت برای انجام پیمانکاری، مشارکت داشتند،‌ دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه بیان داشت:‌ سرانجام این پرونده با عناوینی چون ۱۰۰ میلیارد ریال تبانی در معاملات دولتی، ۱۹ میلیارد ریال ارتشاء و ۱۴ میلیارد ریال اختلاس تکمیل شد و به همراه متهمان این پرونده، جهت پیگیری قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول