اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آمادگی ناجا برای برگزاری انتخابات/ مشارکت حداکثری راهبردهای دشمن را خنثی می‌کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نیروی انتظامی با همه وجود برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم آماده بوده و بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم را آماده کرده است.

آمادگی ناجا برای برگزاری انتخابات/ مشارکت حداکثری راهبردهای دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس،حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در همایش مشترک بصیرت دینی و انقلابی_ با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان ها، ائمه جمعه سراسر کشور، فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا_ با بیان این که نیروی انتظامی تنها نیروی مسلح اجتماعی است، این نیرو را مقتدر و انقلابی دانست و اظهار داشت: نیروهای پلیس، ترجمان مجاهدان فی سبیل الله  به معنای واقعی هستند و به سربازی مقام معظم رهبری افتخار می کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در این کشور علم اسلام برافراشته است به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: دشمنان این نظام اسلامی بسیج شده اند تا از همه ظرفیت ها بهره ببرند و به گونه‌ای القا کنند که مردم رأی ندهند و در سرنوشت خود تأثیرگذار نباشند.

وی‌گفت: نیروی انتظامی با همه وجود برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم آماده است و بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم را آماده کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: هرکجا که ملت با هم بسیج شده اند، راه خود را به درستی پیدا کرده اند و ان شاءالله در این انتخابات نیز با حضور آگاهانه و پرشور خود شگفتی دیگری از حماسه خرمشهر می آفرینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان این که شرکت در انتخابات یک جهاد سیاسی است همگان را به مشارکت در این امر دعوت و ترغیب نمود و گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات راهبردهای دشمن را خنثی می کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول