اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مالیات بر عایدی سرمایه باعث سوق دادن سرمایه به سمت تولید می‌شود

نماینده گناباد در مجلس گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه باعث سوق دادن سرمایه به سمت تولید خواهد شد و ایران را که در حال حاضر تبدیل به بهشت سوداگران شده است به سمت افزایش تولید می‌برد.

مالیات بر عایدی سرمایه باعث سوق دادن سرمایه به سمت تولید می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  محمد صفائی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به طرح مالیات برعایدی سرمایه و در موافقت با آن اظهار داشت: در حال حاضر نظام مالیاتی با در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر عملکرد در حال تنبیه کردن تولیدکننده است.

وی افزود: سوداگران هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنند که موجب افزایش فاصله طبقاتی و فقر شده است.

نماینده گناباد در مجلس تصریح کرد: این مالیات عایدی بر سرمایه بر زمین، مسکن، خودرو، طلا و ارز است اما در حدی که برای مصرف و نیاز خانواده‌ها باشد، 100 درصد معاف از مالیات خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: برخی افراد 700 خانه دارند و یا در جریان ثبت‌نام خودرو بیش از 6 هزار خودرو ثبت‌نام کردند و میلیاردها تومان در جریان آن سود کردند اما یک ریال نیز مالیات نمی‌دهند لذا این طرح باعث سوق دادن سرمایه به سمت تولید خواهد شد و ایران را که در حال حاضر تبدیل به بهشت سوداگران شده است به سمت افزایش تولید می‌برد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول