اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیگیر برقراری پروازها در همدان هستیم

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه پیگیر برقراری پروازها هستیم گفت: پرواز مسافری از همدان نداریم؛ اما فعالیت‌های دیگری در حوزه پرواز از فرودگاه انجام می‌شود.

پیگیر برقراری پروازها در همدان هستیم

قنبر خلیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فرودگاه همدان تعطیل نیست اظهار کرد: اینکه پرواز مسافری از همدان نداریم، درست؛ اما فعالیت‌های دیگری در حوزه پرواز از فرودگاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در فرودگاه همدان پروازهای آمورشی، پشتیبانی و نظامی انجام می‌شود افزود: فرودگاه فعال است اما تنها بخشی از فعالیت فرودگاه پرواز مسافری بوده و بخشی نیز مربوط به ارائه خدمات الکترونیکی به پروازهای عبوری است.

مدیر فرودگاه همدان با تاکید بر اینکه پروازهای امدادی، بالگرد و هر پروازی باید از فرودگاه مجوز داشته باشد افزود: فعالیت فرودگاه فقط منوط به پرواز مسافری نیست به طوری که هر پهپاد غیر نظامی و هر نوع پرنده‌ای که بخواهد از سطح زمین ۱۰ متر به آسمان برود، باید مجوز و پلن از فرودگاه داشته باشد.

وی بیان کرد: فرودگاه همدان برای پرواز مسافری به مشهد مقدس آمادگی دارد اما با توجه به اینکه طبق پروتکل‌ها نیمی از پرواز خالی است قیمت پرواز افزایش می‌یابد و همین باعث گرانی آن شود.

خلیل‌پور با بیان اینکه با افزایش قیمت پروازها استقبالی از فرودگاه نیز نمی‌شود تأکید کرد: با توجه به پروتکل‌ها فعلا امکان پرواز نیست و باید صبر کنیم تا شرایط کشور عادی شود.

وی با تاکید بر اینکه پیگیر برقراری پروازها هستیم تصریح کرد: هر پیکی خواستیم پروازی برقرار کنیم ستاد ملی کرونا مصوبه ممنوعیت مسافرت را اعمال کرد و این خود بر شرایط موجود تاثیرگذار است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول