اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام حماس: مقاومت در نبرد شمشیر قدس، بینی اسرائیل را به خاک مالید

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به پیروزی جریان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی گفت که شهروند فلسطینی با شیوه دیگری به جز مذاکره می‌تواند، حق خود را باز پس بگیرد.

مقام حماس: مقاومت در نبرد شمشیر قدس، بینی اسرائیل را به خاک مالید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که جنگ «شمشیر قدس»، یک نقطه تحول راهبردی بود.

خبرگزاری «سما» فلسطین به نقل از البطش گزارش داد، این تحول راهبردی، پیروزی بزرگی را پایه‌گذاری کرد مبنی بر اینکه شهروند فلسطینی می‌تواند در برابر رژیم صهیونیستی پیروز شود.

وی با بیان اینکه شهروند فلسطینی با شیوه دیگری به جز مذاکره می‌تواند، حق خود را باز پس بگیرد، خاطر نشان کرد، رژیم صهیونیستی بود که با تلاش برای اخراج ساکنان محله الشیخ جراح و تعدی به مسجد الاقصی، وضعیت را متشنج کرد.

این مسئول حماس ادامه داد، رژیم صهیونیستی از عملکرد بسیار خوب مقاومت فلسطین غافلگیر شد؛ زیرا از مقاومت از سلاح خود برای حمایت از مقدسات استفاده کرد.

البطش همچنین گفت که جریان مقاومت در نبرد شمشیر قدس، بینی رژیم صهیونیستی را به خاک مالید و همه باید امید خود را برای آزادسازی هر چه زودتر فلسطین بالا ببرند.

وی با اشاره به آمادگی گروه‌های مقاومت فلسطین برای هر گونه رویارویی آتی با رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد، در حال حاضر، راهکار سیاسی به سود مردم فلسطین نیست.

این مقام حماس در پایان تأکید کرد که حرکت به سمت راهکار سیاسی، «برق پیروزی در جنگ شمشیر قدس را از بین می‌برد».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول