اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجتماع مردم بروجرد در حمایت از فلسطین

مردم انقلابی شهرستان بروجرد در روز پنجشنبه، سی‌ام اردیبهشت‌ماه، با تجمع در بهشت شهدای بروجرد که میعادگاه همیشگی مجاهدان و دلباختگان شهادت بوده است، ضمن حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین، حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

اجتماع مردم بروجرد در حمایت از فلسطین

خبرگزاری فارس_ بروجرد؛ مردم انقلابی شهرستان بروجرد در روز پنجشنبه، سی‌ام اردیبهشت‌ماه، با تجمع در بهشت شهدای بروجرد که میعادگاه همیشگی مجاهدان و دلباختگان شهادت بوده است، ضمن حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین، حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

این تجمع که به همت جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان بروجرد خصوصا هیات‌های مذهبی رایت‌الهدی، محفل شمع زینب سلام‌الله علیها و محبین الرقیه سلام‌الله علیها برگزار شده بود؛ شعار (القدس عاصمة فلسطین الأبدیة) را محور خود قرار داده و بر مرکزیت قدس شریف، به عنوان قبله اول مسلمین تاکید ورزید. مجاهدان زن و مرد در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، مسیر اصیل انقلاب اسلامی در مبارزه با طاغوت را یادآور شدند.

 

این مراسم بزرگ با سخنرانی یکی از جوانان مجاهد و مبارز فلسطینی، آقای مهدی صالح، همراه بود. آقای صالح ضمن تشریح موقعیت جغرافیای سیاسی فلسطین و پهنه درگیری جبهه‌های حق و باطل در آن منطقه، به ابعاد اسلامی و انسانی این درگیری اشاره کرد. این جوان مبارز فلسطینی حمایت‌های جمهوری اسلامی را در این درگیری سازنده دانسته و بر حق مردم فلسطین نسبت به اراضی اشغالی تاکید ورزید‌. در ادامه این تجمع باشکوه، مداح اهل بیت علیهم‌السلام، آقای مرتضی گودرزی پور، با قرائت رجزهای انقلابی و اشعار آیینی، آمادگی نیروهای انقلابی برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را اعلام کرد.

در پایان، جناب حجت‌الاسلام سید محمد ریاضتی بیانیه اختتامیه تجمع را که از سوی هیات‌های برگزار کننده تهیه شده بود؛ قرائت کرد‌. بیانیه مذکور به این شرح است:

«بسم الله قاصم الجبّارین»

بار دیگر دژخیمان صهیونیست، در جنایتی ضدانسانی و در میان سکوتِ نفرت انگیز مجامع بین المللی، زنان و کودکان مظلوم فلسطینی را به خاک و خون کشیده‌اند؛ و این در حالیست که دستگاه دیپلماسیِ منفعل جمهوری اسلامی ایران و سازمان صداوسیمای ملی، صرفا به عنوان موضوعی درجه چندم به این فجایع و ظلم های آشکار می پردازد و کماکان غزه‌ِ مظلوم در آتشِ بغض و حسدِ حرامیان می‌سوزد و غرق در خون است.

امروز خطاب اول ما به مسلمانان جهان است؛ یا ایها المسلمون! مگر نه این است که قدس شریف، قبله اول ما مسلمین و فلسطین پاره تن اسلام است؟ پس چرا به پا نمی‌خیزید و طومار وحوش صهیونیست را در هم نمی‌پیچید؟!

مفتی‌های وهابیِ وابسته به آل سعود، که سالها پیش حکم به تخریب حرم های مطهر آل الله در بقیع دادند و امروز نیز خون مظلومان پابرهنه یمن را مباح اعلام کرده اند، چرا در مقابل ظلم و جنایت آشکار صهیونیست‌ها لال شده اند؟ چرا فتوای جهاد با غاصبان قبله اول مسلمین را نمی‌دهند؟! آری ما خوب می‌دانیم، آنهایی که از دلارهای نفتی آمریکا و انگلیس ارتزاق می‌کنند را نباید جز این انتظاری داشت.

و اما خطاب دوم ما، نسبت به طرفداران پرمدعای حقوق بشر در دنیاست؛ شما طرفدار کدام بشرید؟ طرفدار کدام حقوقید؟ کجایید که صدایتان را در محکومیت تکه تکه شدن و در خاک‌وخون تپیدن کودکان معصوم فلسطینی بلند کنید؟ شما طرفدار کدام «کودکید»؟ طرفدار کدام «زن» هستید؟ آیا جنایاتی که در حق زنان و دختران فلسطینی روا  می‌شود، رگ غیرت «فمینیستی» شما را متورم نمی‌کند؟!!

جامعه هنری و سلبریتی همیشه در صحنه! شمایی که برای مرگ سگ ها و گربه ها هم مرثیه می سرایید، آیا وقت آن نرسیده که زبان باز کنید و در برابر جنایات ضد بشری و ضد انسانیِ صهیونیست ها واکنش نشان دهید؟!!

آری؛ ما خوب می‌دانیم لباس مدرنیته در قامت حقوق بشر، صرفا حق را به مستکبرین عالم می‌دهد و در اسناد حقوق بشری شما مستضعفین عالم هیچگونه حقی ندارند.

 

خطاب سوم ما نسبت به هم‌میهنان ایرانی و خصوصا همشهریان عزیز بروجردی‌ست؛ خواهران و برادران گرامی؛

مسئله فلسطین، امروز نه تنها مسئله اول جهان اسلام که مسئله اول جهان انسانیت، شرافت و حریت است. به برکت نفس قدسی امام روح‌الله(ره)، امروز در کنار کشورهای اسلامی شاهد حضور و تجمع آزادگان و عدالت‌خواهان سراسر جهان حتی در کشورهای غربی هستیم؛  گرچه جای بسی تأسف است که در ٱمّ القُرای اسلام، بعضی از متولیان امر و برخی مدیران ناکارآمدِ حکومت، در شک و تردید برای مجوز تجمعات و راهپیمایی ها هستند و ما را سرگرم کلید و چکش و اشک تمساح بنفش کرده‌اند؛ اما هزاران کیلومتر آن طرف‌تر در ده‌ها کشور آسیایی، آفریقایی، اروپایی و آمریکایی برادران آزادیخواهمان به تجمعات و تظاهرات در دفاع از مظلومیت فلسطینیان می‌پردازند.

براداران و خواهران عزیز؛ راه رهایی قدس و آزادی فلسطین و نجات مردمِ مظلوم آن دیار از چنگال اسرائیلِ غاصب، جز با سلاح مقاومت میسر نخواهد شد.

امروز به برکت رهنمودهای انقلاب اسلامی، سنگ‌های فلسطینیان در سرزمین مادری‌شان، تبدیل به موشک شده و روزگار غاصبانِ تجاوزگر را تیره و تار کرده است. ما مردم ایران، به براداران و خواهران مجاهدمان در فلسطین اطمینان میدهیم که روز فتح و ظفر نزدیک است و ما تا آخِر این مبارزه در کنار شما ایستاده ایم.

و به حول و قوه الهی به زودی زود اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد. إنهم یرونه بعیدا و نراه قریبا...

و چند کلمه با برادران و خواهران‌مان در سرزمین های اشغالی فلسطین:

بسم الله الرحمن الرحیم

و باسم من قدس الارض التی حضنت ابدان الشهداء  والله لو استطعنا ان نقدم ارواحنا دون القدس و حارسیه، لفعلنا.

ایها الشعب الفلسطینی

یا اهل الشرف و الکرامه

یا اهل الصمود و العظمة

 نحن هنا نشمُ رائحةَ انتصارِکم.

یا لیتنا کنا معکم و شاهدنا کَسْرَ عظامِ الصَهاینه الخبثاء

و الله، إن النصرَ لَقریب.

والی الکِیان الصَهیونی

 ایها الحقیر الذی لا یری الردَّ الا فی قَصف منازل المدنیین. ها قد حان الزمن الذی تُخضِعُکَ فیه فئةُُ اَعاروا اللهَ جَماجِمَهُم دون القدس. سنَنصُبُ خریطةَ العالمِ علی جُدرانِنِا و لن یکون فیها اثراً للکیان الصَهیونی و لا نراه بعیدا.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول