اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جریان انقلابی باید با ارائه لیستی واحد در انتخابات شورای شهر ورود کند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌غربی در واکنش به تعدد لیست های منتشر شده برای انتخابات شورای‌شهر گفت: جریان انقلابی باید با ارائه لیستی واحد در انتخابات شورای شهر ورود کند.

جریان انقلابی باید با ارائه لیستی واحد در انتخابات شورای شهر ورود کند

یوسف ابوالقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باوجود اینکه تلاش احزاب، گروه‌ها، تشکل‌ها، شخصیت‌ها و حتی برخی از کاندیداها درجهت تهیه لیست برای انتخابات شورای‌شهر موجب ایجاد شور انتخاباتی در شهر و دربین مردم می‌شود و به افزایش مشارکت عمومی نیز کمک می‌کند؛ اما بطور یقین تعدد لیست‌ها، ضریب انتخاب صحیح مردم را پایین آورده و موجب سردرگمی آنها می‌شود.

وی افزود: قطعا بهترین راه برای انتخاب شورایی جوان ، انقلابی و کارآمد، هماهنگی، همدلی، هم‌اندیشی در راستای رسیدن به یک لیست واحد کامل و مقبول است که این مهم با حضور کاندیدا های باتجربه در کنار جوانان متخصص و متعهد دست یافتنی‌است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌غربی افزود: با حضور افراد متعهد، متخصص  و آشنا به امورات شورای‌شهر و با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم، تلاش دارد این لیست کامل را تهیه و قدمی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب اصلح برداشته باشد.

ابوالقاسمی اعلام کرد: در این‌ مدت شورای‌ائتلاف با برگزاری جلسات متعدد، استفاده از نظرات افراد متخصص و کارشناس و حتی بعضی کاندیداها و توجه کامل به لیست های موجود در بین جریانات مختلف انقلابی و رایزنی در این خصوص، طی مراحل مختلف در حال حاضر 2 برابر ظرفیت شورای اسلامی شهر کاندیداها مشخص و در مراحل پایانی ضمن دعوت از این کاندیداها و تبادل نظر با آنها، مرحله پایانی و تهیه لیست نهایی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: مهمترین شرایط مورد نظر انتخاب کاندیداها  در این مراحل تدین و ولایت پذیری ، تخصص و کارآمدی، تعهد و انقلابی گری، روحیه فساد ستیزی و توجه به جوانان بوده است.

این مقام مسوول اظهار داشت: بدین ترتیب از همکاری تمامی احزاب، گروه‌ها، تشکل‌ها، شخصیت‌ها و حتی خود کاندیداها استقبال می‌شود، قطعا استان و شهرمان منتظر یک تغییر و تحول و روی کار آمدن شورای جوان انقلابی و کارامد می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول