اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کمیسیون انرژی وضعیت تولید گاز در چند سال آینده را بررسی کرد

دبیرکمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در جلسه عصر امروز این کمیسیون بررسی تولید گاز در چند سال آینده به منظور جلوگیری از قطعی آن موردبحث و بررسی قرار گرفت، گفت: تلاش کمیسیون انرژی جلوگیری از افت گازدر میادین گازی است.

کمیسیون انرژی وضعیت تولید گاز در چند سال آینده را بررسی کرد

هادی بیگی‌نژاد دبیرکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح توضیحات نشست عصر امروز (سه‌شنبه 4 خرداد) اظهار داشت: در این نشست وضعیت میدان گازی پارس جنوبی و افت فشار آن مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون انرژی قرار گرفت.

وی افزود: اگر نتوانیم از هم‌اکنون در مورد افت فشار میادین گازی اقدام عاجل انجام دهیم احتمال قطعی گاز و کاهش تولید وجود دارد که می‌تواند منجر به خاموشی‌های برق در کشور شود.

دبیرکمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: اگر با روند فعلی تولید گاز پیش رفته و برای افت فشار میادین گازی فکری نکنیم با کمبود شدید گاز در چند سال آینده مواجه خواهیم شد.

بیگی‌نژاد تصریح کرد: اگر امروز برای افزایش تولید گاز اقدامی نشود نمی‌توانیم در طول سال‌های آینده این  مشکل را جبران کنیم و به همین منظور اعضای کمیسیون انرژی دغدغه‌ ویژه‌ای را در هدف جلوگیری از افت فشار گاز در میدان پارس جنوبی و سایر میادین را دنبال کرده و با مدیران وزارت نفت در حال مشورت و بحث و بررسی هستند.

وی افزود: باید اقدامات عملیاتی برای جلوگیری از افت فشار گاز در طی پنج سال آینده در نظر بگیریم در غیر این صورت دچار مشکلات اساسی خواهیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول