اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تصویب 222 طرح سرمایه‌گذاری از 20 کشور جهان/ رشد 20 درصدی تصویب طرح‌های سرمایه‌گذاری

معاون وزیر اقتصاد گفت: 222 طرح سرمایه‌گذاری از 20 کشور جهان در سال 99 در کشور ایران با وجود تمام تحریم‌ها تصویب شده که نسبت به سال 98 رشد 20 درصدی داشته است.

تصویب 222 طرح سرمایه‌گذاری از 20 کشور جهان/ رشد 20 درصدی تصویب طرح‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، سید علی‌محمد موسوی پیش از ظهر امروز در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه، اظهار داشت: حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این همایش و شنیدن پیشنهادهای سازنده آنان قطعا فرصت سودمندی برای همه خواهد بود که امیدواریم بتوانیم بهترین بهره‌مندی از آن ببریم.

وی تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان دولت حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است و در این راستا از هر ظرفیت و توانی استفاده خواهیم کرد.

موسوی افزود: امیدواریم با ظرفیتی که امروز در استان کردستان و به ویژه با برگزاری این همایش فراهم شده است بتوانیم بهترین بهره و خروجی را ببریم.

وی گفت: در حالی که شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران اعمال شده است در سال گذشته 6.2 میلیارد تومان طرح تصویب کردیم.

موسوی تصریح کرد: 222 طرح سرمایه‌گذاری از 20 کشور جهان در سال 99 در ایران با وجود تمام تحریم‌ها تصویب شد که نسبت به سال 98 رشد 20 درصدی داشت.

وی خاطرنشان کرد: کل طرح‌هایی که در سال 98 در کشور ما تصویب شده 129 طرح با 5.2 میلیارد بوده است.

معاون وزیر اقتصاد افزود: در استان کردستان در مجموع 16 طرح برای سرمایه‌گذاری تصویب شده که بخش قابل توجه آن معادل 100 میلیون دلار وارد و ثبت شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت، آمادگی و توانایی که استان کردستان در این حوزه دارد به این میزان سرمایه‌گذاری راضی نیستیم و تمام توان خود را برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بکار خواهیم گرفت.

موسوی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران باید این فرصت را دریابند، گفت: مرکز خدمات سرمایه‌ای ما در استان فعال است امیدواریم با توجه به اشتراکات بسیار خوبی که وجود دارد سرمایه‌گذاران در مسیر تکمیل زنجیره‌های ارزش و سرمایه‌گذاری اقدام و منتظر دولت‌ها نباشند.

وی افزود: مشوق‌های سرمایه‌گذاری خوبی دیده شده و بستر کاملا فراهم است امیدواریم با همفکری اگر موانعی هم وجود دارد هرچه زودتر رفع و شاهد رونق هرچه بیشتر این حوزه باشیم.

انتهای پیام/2330/71/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول