اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

در شرایط بی‌دولتی به سر می‌بریم/ دولت با مردم همانند اپوزیسیون رفتار می‌کند

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به خلاء حضور دولت در عرصه‌های مهم و سپری ‌کردن شرایط بی‌دولتی، گفت: اگر فرض کنیم که اگر الان دولت نبود چه اتفاقی برای مملکت می‌افتاد، قطعاً بدتر از این نمی‌شد.

در شرایط بی‌دولتی به سر می‌بریم/ دولت با مردم همانند اپوزیسیون رفتار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه بازدید از مرکز کنترل عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: با مشاهده و مطالعه گزارشات، جایگاه خالی دولت در امورات و مشکلات احساس می‌شود و اگر فرض کنیم که اگر الان دولت نبود چه اتفاقی برای مملکت می‌افتاد، قطعاً بدتر از این نمی‌شد.

وی گفت: بسیار متأسفیم که دولتی که در قدرت است کاملاً با مردم خود به طور اپوزیسیون رفتار می‌کند و هر جایی که در چند روز اخیر رفتیم برق قطع بوده و تمام مصالح کشور را به گروگان می‌گیرند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما باور داریم شرکت مخابرات و تمام ظرفیت موجود در این شرکت توان مدیریت و ساماندهی کار خود را دارند و ما در کنار شرکت مخابرات هستیم و نیازمند است که از طرف شرکت نیز تلاش و پیگیری مضاعفی انجام و ظرفیت‌های موجود فعال شود.

اکبری تالارپشتی با اشاره به غیبت دولت عنوان کرد: امروز نابسامانی‌ها و ایجاد نارضایتی برای مردم مدیریت می‌شود و خلا موجود عدم حضور دولت در عرصه‌های نیازمند حضور قوی و کمک به مسؤولان برای ساماندهی امور است و به نوعی ما در شرایط بی‌دولتی به سر می‌بریم.

وی ادامه داد: دولت کجاست و چه کار می‌کند و آیا برنامه‌ریزی و پیش‌بینی برای وضعیت فعلی مدیریت انرژی ندارد و متأسفیم که دولت امور را رها کرده و از ظرفیت ملت، سرمایه ملی و بخش خصوصی استفاده نمی‌کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ارتباطات شاهرگ حیاتی کشور برای همه بخش‌های توسعه و زیرساخت است و چرا دولت در این بخش مهم و حیاتی کوتاهی می‌کند.

انتهای پیام/ش/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول