اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

گفت‌وگوی مقام سعودی با رئیس‌جمهور مصر درباره شراکت راهبردی

مشاور دربار سلطنتی عربستان سعودی با رئیس جمهور مصر دیدار و درباره شراکت راهبردی دو کشور گفت‌وگو کرد.

گفت‌وگوی مقام سعودی با رئیس‌جمهور مصر درباره شراکت راهبردی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ترکی آل الشیخ» مشاور دربار سلطنتی و هیأت موسوم به هیأت رفاه عربستان سعودی با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر دیدار کرد.

«بسام راضی» سخنگوی ریاست جمهوری مصر گفت که السیسی در این دیدار بر عمق روابط تاریخی و مستحکم بین دو کشور و دو ملت تأکید کرد و گفت که شراکت بین این دو کشور در تمامی زمینه‌ها اعم از همکاری دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی دو کشور، راهبردی و سازنده است.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، السیسی افزود که روابط دو کشور در حال توسعه مستمر و تحقق نتایج مثبت در زمینه توسعه، اقتصاد، سرمایه‌گذاری و رفاهی است.

رئیس جمهور مصر گفت که دولت‌های مصر و عربستان همواره برای تماس، رایزنی و هماهنگی بیشتر و همکاری در زمینه تقویت پیوندهای برادری تلاش می‌کنند.

السیسی همچنین تصریح کرد که عربستان و مصر برای پشت سر گذاشتن هر گونه چالش و رفع موانعی که بر سر راه اقدامات مشترک آن‌ها در دو سطح دولتی و خصوصی قرار دارد، تلاش می‌کنند و تمایل دارند اهداف مشترکی را محقق کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول