اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۹ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند/ بستری روزانه ۲۰۰ مبتلا به کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۹ شهرستان خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند که این شهرستان‌ها بیشترین جمعیت استان را در خود جای داده‌اند.

۹ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند/ بستری روزانه  ۲۰۰ مبتلا به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب‌دا، دکتر مهدی قلیان با بیان اینکه در حال حاضر ۹ شهرستان خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند که این شهرستانها بیشترین جمعیت استان را در خود جای داده‌اند، افزود: هم اکنون شهرستان‌های نیشابور، درگز، قوچان، مشهد، بینالود، تربت‌حیدریه، کاشمر، سبزوار و گناباد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: حدود ۲ سوم شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند اما این شهرستان‌ها جمعیت کمتری را در خود جای داده‌اند.

وی گفت: شهرستانهایی نظیر کلات، سرخس، تربت‌جام، باخرز، تایباد، خواف، رشتخوار، مه‌ولات، بجستان، خلیل آباد، بردسکن، جغتای، داورزن، جوین، خوشاب و فیروزه در وضعیت زرد هستند.

قلیان با اشاره به روند نزولی شیوع کرونا با شیب کند در خراسان رضوی افزود: هم اکنون تعداد بستری‌شدگان روزانه ناشی از کرونا در این استان حدود ۲۰۰ نفر است.

طبق گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد کل بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی نیز به کمتر از هزار نفر کاهش یافته است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول