اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

چند نکته درباره تایید صلاحیت و انصراف حسین دهقان

در تماسی با آقای دهقان بر اساس شنیده ها از احتمال عدم احراز صلاحیت گفتم، او گفت : من در این کشور چه در جنگ و چه بعدِ آن ده ها بار تا مرز کشته شدن رفته ام ، این تصمیم احتمالی شورای نگهبان حتما برایم به سختی آن موقعیت ها نیست.

چند نکته درباره تایید صلاحیت و انصراف حسین دهقان

خبرگزاری فارس ، یادداشت ، مهدی محمدی ـ  دو روز قبل در تماسی با آقای دهقان بر اساس شنیده ها از احتمال عدم احراز صلاحیت گفتم، گفت : من در این کشور چه در جنگ و چه بعدِ آن دهها بار تا مرز کشته شدن رفته ام ، این تصمیم احتمالی شورای نگهبان حتما برایم به سختی آن موقعیت ها نیست .

دیروز هم در دیداری از تبعیت محض از قانون گفت و اینکه هیچ مصلحتی برایش بالاتر از مصلحت انقلاب نیست و برای تغییر نظر شورا متمسک به ابزارهای متفاوت نمی شود. 

دهقان ماه ها قبل با صراحت و در زمانی که همه کاندیداها با دست پس می زدند و با پا پیش می کشیدند صادقانه حضورش را اعلام و در روز اول ثبت نام ، نام نویسی کرد. 

 فضای نخبگی کشور نیک می داند برای اداره کشور مخصوصا در حوزه های اقتصادی برنامه عاقلانه و واقعی داشت و آنهایی که می شناسندش باور دارند که توان عملیاتی کردن این برنامه را نیز داشت. 

 حال که آخرین تصمیم او کناره گیری به نفع حجت الاسلام رئیسی بود حتم دارم که فرای هیجانات مرسوم این روزها ، مصالح جمهوری اسلامی را در نظر گرفته است و ابایی ندارد که در مظان قضاوت های گوناگون قرار بگیرد . 

او همواره پاسدار انقلاب اسلامی بوده و هست، حتی اگر برنامه «دولت سازنده» اش به بایگانی تاریخ سپرده شود .
هرکجا هست خدایا به سلامت دارش !

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول