اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام عراقی در دیدار با سفیر فلسطین در تهران: هرگز کنار اشغالگران نمی‌ایستیم

معاون اول رئیس پارلمان عراق در دیدار با سفیر فلسطین در تهران تاکید کرد که عراق هرگز در کنار اشغالگران نخواهد ایستاد و آرمان فلسطین مساله نخست عراق و دیگر کشورهای اسلامی باقی خواهد ماند.

مقام عراقی در دیدار با سفیر فلسطین در تهران: هرگز کنار اشغالگران نمی‌ایستیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «حسن الکعبی» معاون اول رئیس پارلمان عراق امروز دوشنبه از دولت‌های عربی و اسلامی خواست در محافل بین الملل از فلسطین پشتیبانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، دفتر اطلاع رسانی معاون اول رئیس پارلمان عراق در بیانیه‌ای گفت: الکعبی و هیات همراه آن امروز با صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران و هیات همراه آن، دیدار و درباره حمله رژیم صهیونیستی به‌نوار غزه گفت‌وگو کرد.

الکعبی در این دیداربر حمایت عراق از آرمان فلسطین به عنوان نخستین مساله ملت‌های عربی و اسلامی تاکید و جرایم جنگی رژیم صهیونیستی در حق فرزندان ملت فلسطین و مقدسات آن را به شدت محکوم کرد.

وی افزود: عراق هیچ گاه در کنار اشغالگران و جنایتکاران نخواهد ایستاد، بلکه در کنار برادران عرب و مسلمان خود و در مقدمه آنها ملت و کشور برادر فلسطین خواهد بود.
دو طرف در این دیدار به نقش دیپلماسی فلسطین در دفع جرایم صهیونیست‌ها پرداختند و از عرب‌ها و مسلمانان خواستند در محافل بین المللی از فلسطین حمایت کنند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول