اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده پارلمان بورکینافاسو: جنایات اسرائیلی‌ها در مجامع بین‌المللی محکوم شود

سانو بوباکار نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو تصریح کرد: باید راهکارهایی را به دست بیاوریم تا جنایات اسرائیلی‌ها نسبت به مردم فلسطین در مجامع بین‌المللی محکوم شود.

نماینده پارلمان بورکینافاسو: جنایات اسرائیلی‌ها در مجامع بین‌المللی محکوم شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سانو بوباکار نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو در چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی اظهار داشت: امروزه در نوار غزه شرایط ناپایداری وجود دارد لذا باید با فوریت وارد عمل شده و به مردم فلسطین کمک کنیم.

وی ادامه داد: باید از دیپلماسی پارلمانی و گفت‌وگوهای منطقه‌ای برای دستیابی به راه‌حل و حمایت از مردم فلسطین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم، امیدوارم کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس سازمان همکاری‌های اسلامی بتواند با اقداماتش از جان و مال مردم فلسطین حمایت کند.

نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو تصریح کرد: باید راهکارهایی را به دست بیاوریم تا جنایات اسرائیلی‌ها نسبت به مردم فلسطین در مجامع بین‌المللی محکوم شود.

وی افزود: مردم بورکینافاسو همواره به دنبال صلح و آرامش هستند و هرگونه بی‌عدالتی را محکوم می‌کنند بنابراین از سازمان ملل متحد می‌خواهیم برای پایان دادن به بحران فلسطین به دنبال راهکار پایداری باشد.

نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو در پایان از مجلس شورای اسلامی ایران به خاطر استقبال گرم از هیأت‌های پارلمانی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول